Muotitoimittaja Sami Sykkö: ”Olen aina uskaltanut olla erilainen”

Sami Sykkö ei ole kiipeillyt missään niin paljon kuin tässä, lapsuudenkodin pihassa.  ”Työläisalueella kenelläkään ei ollut varaa olla parempi kuin muut. Lapsuuteni luksusta olivat kiivit kaverin kotona.”

Sami Sykkö on talonmiehen ja siivoojan poika, josta tuli teininä asuntosijoittaja ja aikuisena tyylin ammattilainen.
 Lue koko juttu

Kommentit (2)

Vaatteisiin en rahojani tuhlaa...

Hyvinhän on kaverilla omastamielestä mennyt muodin maailmassa vain omia tahtomisia,mielihaluja tyydyttämällä.Mutta missä oma perhe vaimo lapset, eikö ne ole mitään, vain ne mistä itse pystyy päättämään sekö on sitä onnea.

Mariposa

Vaatteisiin en rahojani tuhlaa muuta kuin tarvittaessa ! kirjoitti:
Hyvinhän on kaverilla omastamielestä mennyt muodin maailmassa vain omia tahtomisia,mielihaluja tyydyttämällä.Mutta missä oma perhe vaimo lapset, eikö ne ole mitään, vain ne mistä itse pystyy päättämään sekö on sitä onnea.

Jos muodin seuraaminen ja hienot vaatteet tekevät hänet onnelliseksi niin miksi ei saisi tehdä niin? Eivät kaikki halua perhettä ja se on mielestäni jokaisen oma päätös. Se ei tarkoita että olisi itsekäs tai kypsymätön. Ärsyttää ajattelutapa että kaikkien pitäisi elää elämänsä samalla totutulla kaavalla ja heti paheksutaan jos joku elääkin eri tavalla.

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat