Viikon lukijakommentti: "Olen kurvikas ja vientiä riittää"

KK palkitsee viikoittain yhden nettijuttua kommentoineen kirjoittajan. Tällä kertaa palkittiin kirjoittaja, joka kertoi mielipiteensä naisen kiloista ja miesten huomiosta.Lue koko juttu

Kommentit (4)

52 v ja itse kilonsa kantava

Kysyntää riittää varmasti... mutta ketä aikuista "isoa" naista kiinnostaa varattujen miesten, itseä 20 vuotta vanhempien, nuorten poikien ja auervaarojen huomio. Se aika on jo mennyt, kun oli hienoa kun oli "vientiä" ja sitä riitti aikansa. Viisikymppinen kaipaisi enemmän sitä sitoutumista ja arjen jakamista toisen kanssa. Elämää yhdessä kaikki sen tuomat asiat vastaanottaen. Näistä "vienninedistäjistä" ei siihen pidemmän päälle ole. Kilojen lisäksi ongelma on myös kun korvien välissä on liikaa.

naisenmitta90

Eipä se asia ole näin vain kypsään ikään ehtineillä leideillä. Itse olen ollut pluskokoinen koko ikäni, eikä viennin määrässä ollut mitään vikaa kun baari-ikään ehti. Kyllä itsensä rohkeasti kantava nainen löytää seuransa, olipa iässä ja koossa missähyvänsä. Ei se minulta koskaan ollut pois että joku tykkäsi hoikemmasta, fiksuja ja hyvän näköisiä miehiä riitti. Riitti jopa ihan perheen perustamiseen saakka, eikä vaan sänkyä lämmittämään.

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat