Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (5) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Yleinen Näin kierrätät vaatteet fiksusti klo 12:26 | 15.11.2016 Vaatekaapin säännöllinen perkaus tekee pukeutumisesta helpompaa. Näin kierrätät vaatteet, joilla ei ole sinulle enää käyttöä. Lue koko juttu Näin kierrätät vaatteet fiksusti Kommentit (1) Vierailija 1/1 | klo 23:21 | 24.2.2017 Tähän voisi lisätä uuden nettikirppuksen vähänkäytetty.fi, jota itse olen alkanut nyt käyttää. Saa lähetettyä kaikki vaatteet kerralla eikä tarvitse itse huolehtia myynnistä. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 3 alas 8 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Yleinen Alueen etusivulle Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Keskustelun etusivu | Yleinen Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju
klo 12:26 | 15.11.2016 Vaatekaapin säännöllinen perkaus tekee pukeutumisesta helpompaa. Näin kierrätät vaatteet, joilla ei ole sinulle enää käyttöä. Lue koko juttu
Vierailija 1/1 | klo 23:21 | 24.2.2017 Tähän voisi lisätä uuden nettikirppuksen vähänkäytetty.fi, jota itse olen alkanut nyt käyttää. Saa lähetettyä kaikki vaatteet kerralla eikä tarvitse itse huolehtia myynnistä. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 3 alas 8
Tähän voisi lisätä uuden nettikirppuksen vähänkäytetty.fi, jota itse olen alkanut nyt käyttää. Saa lähetettyä kaikki vaatteet kerralla eikä tarvitse itse huolehtia myynnistä.