ärrrrsyyntynyt

Ärsyttävää kun tästä lehdestä tulee jatkuvasti roskapostia, lähettäjänä ihan outoja henkilöitä ja pst norge osoittteesta, Lehden sivuilta en löytänyt paikkaa mkistä olisin voinut laittaa sinne palautetta.
Tätä lehteä en ainakaan halua lukea, enkä tukea,

Kommentit (4)

Vierailija

ärrrrsyyntynyt kirjoitti:
Ärsyttävää kun tästä lehdestä tulee jatkuvasti roskapostia, lähettäjänä ihan outoja henkilöitä ja pst norge osoittteesta, Lehden sivuilta en löytänyt paikkaa mkistä olisin voinut laittaa sinne palautetta.
Tätä lehteä en ainakaan halua lukea, enkä tukea,

Jospa joku sieltä lehdestä lukisi tämän ja tekisi asialle jotain

Wanha Kodin Kuvalehden tilaaja

Olen kertakaikkiaan järkyttynyt!

Minulle tuli Kodin Kuvalehti 70- ja 80-luvuilla kestotilauksena varmaankin lähes 15 vuotta. Siinä oli paljon erilaisia juttuja, mielenkiintoisia kirjoituksia, henkilökuvia ja kotiin liittyvää sisustus- ja tekniikkatietoa,  ja tietysti muotiakin.

Viime viikolla sain 'uuden' Kodin Kuvalehden tarjousnumeron 22/2016.
Eihän siinä ole juuri mitään muuta kuin sekavia mainossivuja!
yksi järkevä juttu Selma Vilhusesta oli OK, mutta lähes koko paksu lehti pelkkää mainoskuonaa!

Haluan peruuttaa tilaukseni tämän vuoden loppuun. Maksan kyllä lehdet, mutta olen tavattoman pettynyt!

Terveisin
KvD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Uskollinen mutta ärtynyt lukij...

Olen myös tympääntynyt mainosten jatkuvaan lisääntymiseen lehdessä. Varsinkin viime numerossa niitä oli hirveän paljon ja tekee lukemisesta sekavaa kun jutut in ripoteltu mainosten sekaan jatkumaan salakavalasti jossain siellä täällä. Please älkää pilatko hyvää lehteä tai lukijat kaikkoaa!

Kiitos palautteistanne. Pahoittelen, että lehden ilmoitukset ovat ärsyttäneet. Ilmoitusten määrä vaihtelee lehden numerosta toiseen, ja niiden ansiosta lehden tilaajahinta pystytään pitämään kohtuullisena. Nimimerkit ärrrrsyyntynyt ja Wanha Kodin Kuvalehden tilaaja, tilaukseen liittyviä asioita emme voi valitettavasti hoitaa täällä lehden toimituksessa, mutta niitä voi hoitaa verkossa osoitteessa Sanomakauppa.fi tai soittamalla Sanomien asiakaspalveluun, p. 020 331 010 (puhelun hinta 8,8 snt/min). Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 9-17.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat