Päivi menetti kaikki lapsensa tsunamissa: "Vaikeinta on ollut kaipuusta luopuminen"

Päivi ja Memmu kirjoittivat voimauttavien kuvien albumiin tekstin: Tiedän elämästä. Enää ei tarvitse pelätä. Pahin on jo tapahtunut.

Päivi Kanerva menetti kaikki kolme lastaan tsunamissa tapaninpäivänä 2004. Merja Miesvirta on kulkenut hänen rinnallaan ja auttanut tuomaan näkyviksi tunteita, joille ei ole sanoja.Lue koko juttu

Kommentit (14)

Vierailija

Upea, koskettava, kauniskin, vaikkakin samalla kamala tarina jota ei toivoisi tapahtuvan kenellekään. Tippa linssissä täällä vaan eläydyin mukaan. Kaikkea hyvää Päiville koko sydämestäni!

Riitta Helsingistä

Järkyttävää.. itken tässä lukiessani. Miten paljon toisten täytyykään kestää ja yrittää ymmärtää.

En voi kuin lähettää sydämessäni Päiville rohkeutta ja voimaa.

Minä itse halusin kyseisenä jouluna mennä ystävättäreni kanssa juuri Phuketiin, jossa olin monta kertaa ennen käynyt yhdessä ex-mieheni kanssa. Ystävättäreni ei halunnut lähteä pitkälle lentomatkalle, koska hänen selkänsä ei kuulemma sitä olisi kestänyt. Niin sitten menimmekin Irlantiin ja Dublinissa katsoimme järkyttyneinä tsunami-uutisia. Elämä on..

Yhden pienen ennen syntymää me...

Käsittämätön menetys ja mikä tuska hänellä on ollut. Onneksi oli Memmu. Todella ihania kuvia ja täynnä niin monenlaista symboliikkaa. Olkoon elämä jatkossa lempeä ja lohduttava.

Vierailija

sanaton olo ja väkisin näin äitinä tulee kyyneleet silmiin.ei nuin suurta menetystä voi mitenkään kuvailla.kaikkea hyvää Päiville,

Enkelitytön äiti

Itse yhden lapsen menettäneenä voin vain lähettää Päiville ajatuksissani kaikkea hyvää: lohdutusta, voimia, valon ja ilon pilkahduksia ❤!! Kiitos kauniista ja syvästi koskettavasta jutusta sekä huikean hienoista ja puhuttelevista kuvista!!

helena

Kyllä on vaikea lukea ja itku tulee monta kertaa lukiessa. Memmu on osannut olla rinnallakulkija totaalisesti. Ihme että ihminen selviää tuollaisesta menetyksestä. Hyvä että on rinnalla kulkevia enkeleitä.

leski myös ja yh

Oman lapsen tai lapsien menetyksistä ei toivu koskaan. Yhden lapsen menettäneenä tiedän. Kun menettää kaikki kerralla niin sen tuskan kuvaamiseen ei riitä eikä ole sanoja.

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat