Äänestä kauneimmat villasukat

Poimimme Kodin Kuvalehden lukijoiden lähettämistä villasukkakuvista kymmenen toimituksen suosikkiparia. Valitse niistä upeimmat!Lue koko juttu

Kommentit (13)

Sisko

Saako tässä kilpailussa olla itse neulotut, mutta jonkun muun (esim. Nina Laitisen) suunnittelemat sukat? Vai pitääkö olla täysin omaa tuotantoa? (suunnittelu ja toteutus)

Susaelina

Nuohan ovat kaikki ns valmiista ohjeista tehtyjä, vaikka mukana onkin omaa. Aika harva osaa suunnitella niin hienoja sukkia itse kuin nykyään neulotaan. 

Arja - Kodin Kuvalehti
Seuraa 
Liittynyt12.8.2014

Sisko kirjoitti:
Saako tässä kilpailussa olla itse neulotut, mutta jonkun muun (esim. Nina Laitisen) suunnittelemat sukat? Vai pitääkö olla täysin omaa tuotantoa? (suunnittelu ja toteutus)

Hei nimimerkki Sisko: villasukat eivät ole mistään kilpailusta, vaan Kodin Kuvalehden Tämä ihana arki -palstalle lähetettyjä lukijoiden sukkia. Palstalle sai lähettää vapaasti villasukkakuvia: emme rajoittaneet sitä, ovatko mallit itse keksittyjä vai jonkun muun laatimia. Lehteen valitut kuvat näet numerosta 02/2017, joka ilmestyi 19.1.

Vierailija

Äiti teki  meille kaikille lapsille villasukkia. Ei siihen aikaan ollut mitään ohjeitakaaan saatavilla Perintönä meni sukupolvesta toiseen Sitten myöhemmin kouluin tuli käsityö ka kotitalous

Vierailija

Tehtiinkö ennen villasukkia lapsille ihan niin pitkiä, että satiin liiveihin laitettua kiinni Ainakin jotstain  lämpöisestä tehtiin. Kun tytäillä vain haneita yllä talvellakin. Sitten kun uli hiihtohousut niin nehän olivat koko talven käytössä, samoin kävi usein monojenkin kanssa

Vierailija

Susaelina kirjoitti:
Nuohan ovat kaikki ns valmiista ohjeista tehtyjä, vaikka mukana onkin omaa. Aika harva osaa suunnitella niin hienoja sukkia itse kuin nykyään neulotaan. 

Aika helppoa nykyään on suunnitella sukkia. Sukkaohjelma vain koneelle ja suunnittelemaan. Voi syöttää vaikka oman valokuvansa niin ohjelma tekee kuviopohjan.

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat