Eron kokeneet neuvovat erokriisissä olevia: nämä 5 vaihetta sinulla on edessäsi

Eron kokeneet neuvovat erokriisissä olevia: nämä 5 vaihetta sinulla on edessäsi

Kysyimme eronneilta, millaisia vaiheita he eroprosessissaan kokivat. Vastauksista erottuivat nämä viisi. Ne koettelevat mutta niistä selviää, kokeneet lupaavat.Lue koko juttu

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olipa tyhjänpäiväinen teksti.
Näitä on 13 tusinassa.
Aika ei auta yhtään mitään. Päinvastoin.

Ei se ehkä auta vihaan ja katkeruuteen jämähtänyttä, mutta muita kyllä. Useimmat eivät jää vellomaan tunteisiin loppuiäksi vaan käsittelevät ne.

Jos noin koville ottaa, suosittelen ammattiapua, ellet halua pilata omaa ja läheistesi loppuelämää.

Olen eronnut kahdesti. Viime erosta on 3 vuotta. Kyllä elämä on monin verroin parempi pois siitä huonosta suhteesta.

Vierailija

Ei se aika auta kaikkia.. Sekin on vain hyväksyttävä. Itse tulen kärsimään erosta lopun ikääni. Erosta on jo aikaa, mutta rakastan edelleen ex vaimoani. Tulen aina rakastamaan. Siitäkin huolimatta, että hänellä oli liittomme lopussa salasuhde, petti minua ja rikkoi perheemme. Ero ja pettäminen olivat minulle suuri sokki, vaikkakin väistämätön seuraus tapahtuneen vuoksi. Siitä lähtien elämäni on ollut yhtä tyhjyyttä. Lapsemme jäivät hänelle, minulle ei jäänyt mitään. Silti.... Silti kaipaan häntä joka päivä. Perheemme oli minulle kaikki kaikessa. Loppuelämä sujuu arjen tyhjyydessä eläen. Mikään ei tunnu enää miltään.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat