Teiniajan ystävästä kannattaa pitää kiinni keski-iässäkin – lue 6 syytä, miksi

Teiniajan ystävä tuntee lapsuudenperheesi, nuoruusmokasi ja Pommac-mehujään. Juuri siksi hän on turvallista seuraa.Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (18)

Surukukka488

Minulla oli kyllä hyvä ystävä, ihan paras. Kun hän alkoi seurustella miehen kanssa josta olin eroamassa, ystävyys loppui. Tämä tuntui ja tuntuu yhä paljon pahemmalta kuin avioero. Luottamus meni yli30 vuoden jälkeen.

lumikissa

Mulla on kyllä kavereita 55 vuoden takaa, mutta Pommacin ne tuntee muttei pommac mehujäätä. Mitä se on mehujäät kyllä muistan . En ikinä pitänyt

tuutua

80-luvun alkupuolella kavereiden kanssa ostettiin aina ärrältä pommac-mejujäitä ja päärynälipsejä. Parhaan ystäväni lemppari oli pommac ja minun taas päärynä. (En siihen aikaa tykännyt myöskään itse pommac-limusta.) Silloinen paras kaverini on edelleen paras ystäväni.

Vierailija

Mullakin oli ystävä jika oli ns bff 21 vuotta taivalta takana. No harrasti seksiä minun poikaystävän kanssa eikä kertonut siitä. Loppui ystävyys

satujatsee

Kyllä tällainen ihan paras tukipilari minullakin oli. 39 vuotta. Joista 36 vuotta hän oli the best friend forever. Viime joulun alla Ystävyys päättyi. Sain selkäpuukon. On hyvin vaikea ymmärtää miksi tukipilari kykenee tekemään sellaista. Hyvin vaikea. 39 vuotta on nyt likaviemärissä. Elämäni suurin pettymys.

erilleen kasvanut

mulla on yks kaveri teini iasta asti yli 40v sitten, ja toivoisin ettei olis. aika ja maaila muuttanut molempia niin paljon, ettei mitaan yhteista enaa, mutta toinen roikkuu ja liimautuu kiinni ja vaikeaa on olla tyly, mutta rasittavaa on.

ystävyyd

Mulla on ystävä, jonka kanssa ollaan oltu kavereita kohta 40 vuotta. Ollut ylämäkiä ja alamäkiä, mutta perusta kun on luotu, se on ehjä. Olemme tänä päivänä tietysti eri ihmisiä kuin silloin ja jos nyt tutustuisimme, ei meistä välttämättä tulisi ystäviä. Mut tuo "yhteiselämä" kuitenkin on ollut hyvä ja just nuo edellä mainitut jutut on koettu, aivan ihanaa =) 

mummi57

minulla oli ystävä tuolta nuoruusvuosien hullutteluista lähtien. Oltiin yhteydessä vähemmän ja enemmän. Mitä aikuisemmiksi tultiin, sitä enemmän yhteyttä pidettiin, kunnes aivan kummallisesta, minulle käsittämättömästä syystä hän lopetti kaikki yhteydenpidot. Se oli mulle kuin ystävän kuoleminen. Surutyötä tein ja teen vieläkin, vaikka aikaa on jo 4v.

Että sellaisia sydänystäviä :(

Ronsku

Tämä on kyllä totta. Minulla lapsuudenystävä,tunnettu toisemme jo vauvaikäisestä,ts.niin kauan kun muistamme,nytkin yli 60 vuotiaina,lähes päivittäin juttelemme puhelimessa. Ja telepatia toimii.

Vierailija

Minulla on ystäviä, joihin nuo listan asiat pätevät, mutta yksikään niistä ei ole teinivuosilta. Kun muutama vuosi sitten katkaisin yhteydenpidon viimeiseen teiniaikaiseen ystävään, se oli vain helpotus. Meillä ei enää ollut mitään yhteistä.

Arja - Kodin Kuvalehti
Seuraa 
Liittynyt12.8.2014

Hanne kirjoitti:
Tuota en ymmärrä. Miksi ystävä ei saisi seurustella oman exän kanssa. Tätä vaan en käsitä. Ei haitannut minua.

Hei Hanne, jokainen kokee varmasti asiat omalla tavallaan tässäkin jutussa - jollekin voi varmasti tuntua liian vaikealta olla yhteydessä ystävään, joka onkin oman entisen kumppanin kanssa. Mutta kuten kerroit, eihän se kaikkia haittaa.

Ent. Teini

Puhumattakaan mitä tarkoitti Beatles, pikku-Boston, pojat ja Roston, baarit, jukeboksit, kartsa...  Aikoinaan nuoruuden ystävät "lensivät" maailmalle, kouluun, työhön, kuka minnekin.  :'( 

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat