17 vuotta sinkkuna ollut Miia-Teresa: ”Yksin oleminen on mahtavaa, ja tyhjä koti on ihana”

Miia-Teresa Syrjänen, 41, työskentelee lähihoitajana kehitysvammaisten parissa ja asuu Hämeenlinnassa. Miia rakastaa villahousuja ja herää lauantaisin katsomaan piirrettyjä televisiosta.

Parisuhde ei aina ole sinkun päämäärä. Yksin voi olla ihan ihanaa.Lue koko juttu

Kommentit (4)

Vierailija

mulla täsmällee samanlainen tarina ja ajatusmaailma :) harmi vaan et yleensä seurustelevat pariskunnat ei ymmärrä tätä valintaa ja puhuvat selän takana paskaa että voi voi kun ei sillä ole ketään! se syö miestä.

Neitsyt

Olen seurustellut seitsemän kertaa, pitkäänkin, ja tunnen muutenkin miehiä. Yksikään ei ole pitänyt itsenäisyyttäni uhkaavana, vaikka vaihdan renkaat autooni (aina) ja minulla on miesvaltaisen alan amk-tutkinto. Se on päinvastoin herättänyt mielenkiintoa ja ihastusta. Yksikään ei ole valittanut vaateostoksistani tai tyhjästä jääkaapista - onko minulla ollut poikkeuksellisen hyvä tuuri... enpä usko.

Ria Hafren
Seuraa 
Liittynyt17.8.2015

Olen ollut naimisissa. Olen seurustellut usean miehen kanssa (asunut yhdessä yhden kanssa). Sinkkuna jo 30 vuotta. Allekirjoitan lähes kaikki kertomasi :0).

Olisi kyllä mukava, jos olisi kuten ruotsalaiset sanovat Särbo. eli olisi ihan vakava suhde, mutta asuisimme erillään.
Seksielämäni hoituu masturbaatiolla (n. 1-2 krt/vk).

Hmm... On eräs, jota olen rakastanut vuodesta 1997. Tarinamme on pitkä. Se on edelleen voimissaan netissä. Jos HÄN tulisi luokseni, olisin valmis asumaan yhdessä, menemään naimisiin...

Parasta

Hmmm. Olen ollut jossain vaiheessa sinkku pitkään. Nyt seurustelen toista vuotta. Emme asu yhdessä, emmekä muuta yhteen. Saan siis tehdä kaikenlaista itsekseni, mutta myös nauttia seurasta. Jotenkin vain tuli mieleeni, että monet miettivät sinkkuuden päättymisen tarkoittavan avoliittoa.

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat