Nämä kirjat kelpaavat antikvariaatteihin – ja näitä on turha tarjota edes ilmaiseksi

On monta tapaa päästä eroon kirjapinoista. Hyvällä tuurilla niistä voi saada rahaakin.

Vanhoille kirjoille löytyy edelleen ostaja, kunhan tietää, mitä kannattaa myydä: Kalle Päätaloa luultavasti ei, mutta Stephen King otetaan ilolla vastaan.Lue koko juttu

Nämä kirjat kelpaavat antikvariaatteihin – ja näitä on turha tarjota edes ilmaiseksi

Kommentit (6)

Vierailija

Ok. Pitäisiköhän kierrättää valitut palatkirjat. Miehellä on niitä muutama, minulla sanoin. Vähän tilaa hyllyyn.

• ylös 14
  • alas 8
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aibba

Kerääkö kukaan taiteilijoista kertovia kirjoja. Esim. Edvard Munch, nimmarilla varustettuna.     Nikolai Nikogosjan, nimmarilla varustettuna.

Vierailija

Miksi ihmiset heitävät lehtiä pois tai kirjoja?Jokaisessa pääkaupunki seudun lähiö on palvelutaloja,yksityisiä ja  julkisia.Moni ottaisi mielelään ilmasiksi luetavaa niistä.Lehti vanhakin,on lukijalle uusi! Sama jos käyt sairaala itse plk.Tai jotain henkilö katsomassa: Miksi et vie sitä ostettua lehteä,joka matkalla lehtilaatikko sinne sairaala,palvelutalo tai terveysasema`?Minä vien jättän infoon! Nythän korona viirus aika eivät ota vastaan,mutta aika kun taas normali ottavat ilolla!.Kelpaa edellämainitut paikat,lehdet kirjat lahojoituksina! Ihminen on vaan laiska,sillä Vida hakee ilmasiksi lahjotukset kodeista,kirjat vaateet ymm.On yhden numeron päässä.Kuin pelastusarmeja. Meillä Heka-itä000940 kaupungin vuokra-asunnot.Kaikki heitetään roskakatos lattioille  mitensatuu: vaateet,kirjat, huonekalut,pesukoneet ymm.,huomioimatta jätemaksut peritään vuokrissa ja vuokrat sitä myöten nousee.Kun olisivat vidaan soitaneet: Hakekaa.( pesukonen liikeet vie lisäksi käytetyn koneen pois,kun uuden ostaa tilalle,sama huonekaluissa)

Eläketäti

Turussa on Kaupunginkirjastossa ja Työväenopistossa kirjojen vaihtohylly. Olen sekä vienyt että ottanut kirjoja. Ei toiminnassa koronarajoitusten aikana.

Vierailija

Sinne minäkin vein kirjoja, kun muuton takia piti vähentää tavaroiden määrää. Nyt en ole pitkään aikaan uskaltanut edes kirjastossa käydä, vaikka se ennen oli minulle toinen olohuone. Milloinkahan voin sinne taas huoletta mennä, on ollut ikävä. Ystävälliset virkailijat ja hyvä palvelu, aina tunsi itsensä tervetulleeksi.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat