Hups, muutuin pottapääksi + 7 muuta kampaamomokaa

Patapää, pottatukka, harakanpesä, sheivatut kulmakarvat. Kodin Kuvalehden lukijat paljastivat ikimuistettavimmat kampaamomokansa.Lue koko juttu

Kommentit (2)

Vinoa ja rikkonaista

Aika hurjia kokemuksia. Itse sanon kampaajalle, mitä odotan leikkaukselta. Näytän kuvan, jonka olen katsonut valmiiksi netistä ja tarkennan vielä kriittiset mitat ja kampaajan käyttämän tekniikan. On vain yksi ainoa kampaaja, jonka tuoliin istun ja annan hänen tdhdä oman päänsä mukaan - hän tietää makuni. Muille annan selvät ohjeet. En ole joutunut häpeämään edes opiskelijan käden jälkeä päässäni.

Arja - Kodin Kuvalehti
Seuraa 
Liittynyt12.8.2014

Vinoa ja rikkonaista kirjoitti:
Aika hurjia kokemuksia. Itse sanon kampaajalle, mitä odotan leikkaukselta. Näytän kuvan, jonka olen katsonut valmiiksi netistä ja tarkennan vielä kriittiset mitat ja kampaajan käyttämän tekniikan. On vain yksi ainoa kampaaja, jonka tuoliin istun ja annan hänen tdhdä oman päänsä mukaan - hän tietää makuni. Muille annan selvät ohjeet. En ole joutunut häpeämään edes opiskelijan käden jälkeä päässäni.

Hei nimimerkki Vinoa ja rikkonaista: toimintatapasi kuulostaa sellaiselta, jolla varmaan pääsee parhaiten toivomaansa tulokseen! Kuvan näyttämistä kannattaisi varmaan muidenkin harkita. Ja toki tutuksi tullut kampaaja on aina mukavan tuntuinen valinta.

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat