Parhaista asioista (kuten koirista) on eniten vaivaa

"Minulla on koira ja voin vakuuttaa, että siinä on järjetön vaiva. Mutta vaiva on itse valittu eikä mitenkään vähennä sitä hillitöntä iloa, mitä koira tuo jokaiseen päivääni."

”Elämä, josta on riisuttu pois kaikki mahdollinen vaiva, ei ole vaivatonta vaan raskasta”, toimittaja Anna Sillanpää ajattelee.Lue koko juttu

Kommentit (5)

Serena

En voisi elää ilman sitä koiravaivaa - nyt 10v Serena on maailman ihanin koira vaikka joskus herättää parikin kertaa yössä ripulikakan takia, tai vaikka joskus astun pimeässä siihen ripuliin kun menen yöllä vessaan, tai vaikka hänen oksennuksiaan pitää siivota tai vaikka.... Eläin joka luottaa sinuun, joka pitää sinusta ja joka ei koskaan valita on vain niin ihana.

Ria Hafren
Seuraa 
Liittynyt17.8.2015

Koirastani Sintistä on oikeastaan hyvin vähän vaivaa. On tosi piristävää, kun painajaisuniyön jälkeen musta kuono tulee sängyn reunalleni, ja sanoo: "Jippii! Olet hereillä :0)!" Olen rakastanut aikaista aamulenkkiä Sintin kanssa joka aamu, jokaisena vuodenaikana! Ja Sintti on paras Mökki-kaveri :0).
Kuntoni pysyy aika hyvänä, kun lenkitän Sinttiä 3 kertaa päivässä (2 lyhyttä ja 1 pidempi).
Meinasin kirjoittaa vaivoista, mutta ne ovat niin pieniä, että ei kannata...

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat