Kirjailija Sinikka Nopolan voimalause: ”Päämäärä kirkkaana!”

Sinikka Nopolan uusin kirja Onko teillä tämmöistä? (Wsoy) on tyylilajiltaan ”määrittelemätön” (eli hauska).

Tässä sarjassa ihmiset paljastavat tärkeän lauseensa.Lue koko juttu

Kirjailija Sinikka Nopolan voimalause: ”Päämäärä kirkkaana!”

Kommentit (1)

Hmm... Samaa mieltä aika paljon. Minulla on ollut elämäni aikana useita juttuja, jotka olen halunnut tavoittaa. Eka ISO oli just toi, mistä about kerroit: Halusin töihin Mainostoimistoon. Menin opiskelemaan Hankeniin. Otin pääaineekseni Markkinoinnin (vaikka silloin kuulin tätä, 1970-luvulla: "Miten sinä, joka olet nai-nen, otat pääaineeksesi Markkinoinin?"). 10 v. myöhemmin Pääsin töihin Mainostoimistoon :0). Jossa opin KAIKEN Mainonnasta je hemmetin paljon myös Markkinoinnista :0)!
Nykyään Voimalauseeni ovat nämä:

Kaikki mitä tarvitsen
tulee minulle oikella hetkellä
ja oikeassa paikassa.

Ja:
KAIKKI JÄRJESTYY

Eka on toiminut mitä ihmellisiimpiin asoihin: Minulla se on toiminut jo 10 vuotta parkkipaikan löytämiseen (jopa tyttäreni sanoo: "Sanoo sun Mantra!", kun me yhdessä etsimme parkkipaikka mahdottomasta paikasta. Ja joka kerta on löytynyt :0)!

Toinen KAIKKI JÄRJESTYY
on mantra, jota käytän silloin, kun elämässä on Ongelmia. Ja AINA on ollut niin, että ne ovat järjestyneet - monta kertaa paremmin kuin olin ikinä odottanut (silloin, kun olin Hitsin huo-les-tu-nut).

Nyt haluaisin tuon PÄÄMÄÄRÄ KIRKKAANA-voimalauseen elämääni. Haluaisin jonkin uuden PÄÄMÄÄRÄÄN!! - En vielä tiedä mikä se on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat