Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (2) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Yleinen Ei ne suuret teot, vaan ne nuppineulanpään kokoiset klo 7:01 | 3.8.2017 Joskus pienikin oivallus on suuri apu, kirjoittaa Minna McGill.Lue koko juttu Ei ne suuret teot, vaan ne nuppineulanpään kokoiset Kommentit (2) Ria Hafren Seuraa 1/2 | klo 14:42 | 12.8.2017 Olen usein leikkinyt piilosta bussissa, kun vaunutilassa oleva pikkuinen on ollut känkkä-ränkkä :0). Huuto, itku tai kiukuttelu on loppunut het :0). Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 0 Arja - Kodin Kuvalehti Seuraa 2/2 | klo 14:02 | 15.8.2017 Hienoa, Ria! Siitä ovat varmasti olleet vauvan vanhemmatkin kiitollisia. :-) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Yleinen Alueen etusivulle Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Keskustelun etusivu | Yleinen Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju
Ria Hafren Seuraa 1/2 | klo 14:42 | 12.8.2017 Olen usein leikkinyt piilosta bussissa, kun vaunutilassa oleva pikkuinen on ollut känkkä-ränkkä :0). Huuto, itku tai kiukuttelu on loppunut het :0). Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 0
Arja - Kodin Kuvalehti Seuraa 2/2 | klo 14:02 | 15.8.2017 Hienoa, Ria! Siitä ovat varmasti olleet vauvan vanhemmatkin kiitollisia. :-) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 0
Olen usein leikkinyt piilosta bussissa, kun vaunutilassa oleva pikkuinen on ollut känkkä-ränkkä :0). Huuto, itku tai kiukuttelu on loppunut het :0).
Hienoa, Ria! Siitä ovat varmasti olleet vauvan vanhemmatkin kiitollisia. :-)