Nämä 15 sanaa tekevät lapsestasi onnellisen

Olet rakas!

Aina ei kannata niin kauheasti kasvattaa. Joskus riittää, kun lapselle sanoo: vahinkoja sattuu.Lue koko juttu

Kommentit (5)

Vierailija

Noo jospa vaikka soveltaisi samaa puolisoon? "Puolison koulutus opas". Jos ei ole puolisoa tai elämänkumppania niin vaikka oma vanhempi tai isovanhempi? Tai vaikka naapurin lapset jos sattuu kohdalle ja tulee tilanne jossa jotain olisi kiva sanoa tai vaikkei olisi sitä kivaakaan sanottavaa niin siinäkohden eritoten hyvä muistaa nämä 👍. Kannattaa leikata ohjeeksi vaikka jääkaapin oveen. Parempi lista kuin kymmenen käskyä !

Vierailija

Minä olen naapurikiusattu, 10 vuotta monni pilli ja pulla jengi harjoittanut yhteisövainoa.
Jälkikasvu saa mm. mesota tieliikennelain vastaisesti autotiellä, vaikka tietävät aiheuttavansa lähitaloon sodan äänet ja kärsimystä.

Ja tässä kohtaa on pelattu enemmän kuin muualla, ja vaikka joku asia olisi sallittuakin, niin itse kieltäisin omia lapsia, jos joku kärsisi, mutta autotiellä huutaminen on lisäksi lainvastaist ja vaarantaa muiden terveyden

Näille pelaajille ei saa puhua mitään mutta heiltä ei saa osoitettakaan kysyä, jotta pääsee vanhempien juttusille, tai soittavat poliisille kuulemma.

Oma ja oman lapsen onni ja ruoka ja liikunta menee edelle, ja muilla ihmisillä ei ole monille vanhemmille mitään väliä, ja hirveintä tietysti on yhden vainoaminen ja kiusaaminen porukassa tahallisesti ja suunnitelmallisesti

Arja - Kodin Kuvalehti
Seuraa 
Liittynyt12.8.2014

Vierailija kirjoitti:
Minä olen naapurikiusattu, 10 vuotta monni pilli ja pulla jengi harjoittanut yhteisövainoa.
Jälkikasvu saa mm. mesota tieliikennelain vastaisesti autotiellä, vaikka tietävät aiheuttavansa lähitaloon sodan äänet ja kärsimystä.

Ja tässä kohtaa on pelattu enemmän kuin muualla, ja vaikka joku asia olisi sallittuakin, niin itse kieltäisin omia lapsia, jos joku kärsisi, mutta autotiellä huutaminen on lisäksi lainvastaist ja vaarantaa muiden terveyden

Näille pelaajille ei saa puhua mitään mutta heiltä ei saa osoitettakaan kysyä, jotta pääsee vanhempien juttusille, tai soittavat poliisille kuulemma.

Oma ja oman lapsen onni ja ruoka ja liikunta menee edelle, ja muilla ihmisillä ei ole monille vanhemmille mitään väliä, ja hirveintä tietysti on yhden vainoaminen ja kiusaaminen porukassa tahallisesti ja suunnitelmallisesti

Hei Vierailija, onpa kurjaa - toivotaan, että löydätte jotenkin yhteisen sovun!

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat