Perheenlisäys vaihtoi Elenan omakotihaaveet kerrostaloon: "Täällä ympärillä on paljon ystäviä ja lapsille kavereita"

Kun lapset syntyivät, Elena lakkasi haaveilemasta omakotitalosta. Uusi, isompi koti etsittiin tutusta kerrostalosta, jonka pihalla on aina leikkikavereita.Lue koko juttu

Kommentit (2)

Tutkija/muusikko Tukholmasta

Ihanaa väri-iloa tässä asunnossa. Piristää niin lapsia kuin aikuisia. Itse olen nykyään yksinhuoltajaäiti ja asun kolmivuotiaan kanssa Tukholman Södermalmilla 32 neliön yksiössä. Ei ole varaa isompaan ja asuntopula täällä on valtava. Iso makuualkovi on nykyään pojan huoneena. Putkiremontin myötä pikkuruinen keittokomero yhdistettiin olohuoneeseen. Pienessä asunnossa mahtuu asumaan kun vaan asunto on hyvin suunniteltu. Isokin asunto voi olla epäkäytännöllinen mikäli on huonosti suunniteltu. Jutun asunnosta heräsi into alkaa lisäämään värejä asuntoon nyt kun pimeä vuodenaika on edessä. En usko että tyylikkäät kokovalkoiset sisustukset antavat lapsille tarpeeksi virikkeitä. Onneksi ne ovatkin jo poissa muodista. Itsekin olen panostanut laatuun sisustuksessa jo opiskeluajoista alkaen. En lainkaan ymmärrä nykyajan kertakäyttösisustamista, varsinkaan huonekaluissa.

Arja - Kodin Kuvalehti
Seuraa 
Liittynyt12.8.2014

Hei nimimerkki Tutkija/muusikko Tukholmasta, kiitos kivasta viestistäsi! Tuo on varmasti ihan totta, että lapsille - ja aikuisillekin - värit antavat virikkeitä, onhan monissa tutkimuksissakin todettu erilaisten värien hyvää tekevä vaikutus. Kiva, jos lisäät teidänkin kotiinne väriä! Hauskoja sisustushetkiä ja hyvää syksyä sinne Tukholmaan!

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat