Yksi kolari muutti Marikan, 16, elämän – Kirsi-äiti: ”Päätin, etten kuluta voimiani katkeroitumiseen”

"Toivon, että Marika saa elää läheistensä keskellä elämää, jossa tuntee itsensä rakastetuksi", Marikan äiti Kirsi sanoo.

Marika, 16, vammautui vaikeasti liikenneonnettomuudessa, kun oli kaksivuotias. Moni on ehdottanut, että tyttö muuttaisi laitokseen. "Mutta minä olen Marikan äiti, ja meille on annettu tämä elämä."Lue koko juttu

Kommentit (4)

Vierailija

Onnettomuuden aiheuttajan olisi pitänyt pysähtyä lepäämään. Mutta kyseessä kuitenkin tahaton on ettomuus, ketä se olisi auttanut, jos kuskia olisi rangaistu suuremmin? Tapahtunutta ei voi muuttaa, ei edes suuret sanktiot. Eiköhän kuskilla ole eliniinen rangaistus sen tiedostaminen, että hän oli aiheuttamassa onnettomuutta. Olen erittäin pahoillani teidän puolesta ja näin ei pitäisi koskaan tapahtua. Mutta olisiko se tehnyt sinulle hyvän mielen, jos olisi annettu linnaa ja isot sakot?

Vierailija

Onnettomuuden jälkeen ei, isompikaan tuomio ei olisi tuonut hyvää mieltä. Mutta isommat tuomiot vähentävät rikkeitä. Sitähän ei tiedä kuinka paljon, mutta yksikin onnettomuus vähemmän on jo parempi.

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat