Pastori Minnamaria, 40, masentui ja uupui työssään – "Avioeroni jälkeen tuntui tekopyhältä vihkiä pareja"

Sylissä yksi Minnamarian toteutuneista unelmista.

Pastori Minnamaria Tammisalo tunsi epäonnistuvansa, kun ensin tuli avioero ja sitten työuupumus. Kriisipiste oli pienen tytön hautaaminen, joka nosti pintaan kaikki menneiden vuosien surut. "Vasta silloin uskalsin olla heikko."Lue koko juttu

Kommentit (5)

S

Ihanaa oli lukea tästä, olet vaikeiden aikojesi ansiosta vieläkin parempi pappi! Ja on hyvä muistaa, että kaikki auttajatkin ovat vain ihmisiä rajoinensa. Ja sekin on hyvä, silloin voi puhua rajojen tunnistamisesta myös asiakkaalle, jotta hän voi auttaa itseään paremmin. Itse olen hoitotyössä ja ajattelen samoin, etuoikeutettua sekin on, liian palkkakuoppaan poljettua vain. Voimia ja rakkautta elämääsi, olet hieno esimerkki muille :)

veljes

Olin loppukesällä Aleksanterin kirkossa.
Hiljainen torstai vei minut hiljentymään ystäväni kanssa. Kuuntelin illan sanomaa ja lepäsin kiireettömyydessä. Lopuksi sydämeni sai heräämään papin heleä ääni, laulettuna Herran siunaus! En ollut koskaan kuullut mitään sellaista.
Sydämeni iloitsi ja hymy nousi kasvoilleni - jäin kuuntelemaan.
Tilaisuuden lopuksi halusin käydä kiittämässä pappia hienosta laulusta!
Ehkä me tuon ohikiitävän hetken aikana
rohkaisimme toinen toisiamme!
Kiitos Minna vielä kerran, Herran siunaus kanssasi!

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat