Lukijan kirje: Vaimo vahtii syömisiäni

Minua on alkanut ärsyttää, että vaimo käyttäytyy kuin äiti, joka naputtaa tekemisistäni.Lue koko juttu

Kommentit (4)

Terrttu

Otan osaa. Kannattaa varmaan sanoa vaimolle että lopeta kyttääminen ettei tarvii ottaa etäisyyttä ihan kunnolla. Sun pitää kelvata tuollaisena. Sä olet aikuinen. Puhu suusi puhtaaksi äläkä anna sen jyrätä.

Immeli58

Minusta pahinta on jos aletaan tuijotella puolison vyötäröä ja syömisiä. Anna palaa ja sano suoraan mitä asiasta olet mieltä. Ja sano että olet nainut vaimon etkä äitiä.

Pullukkako

Minulla oli isä, joka kyttäsi jokaista suupalaani (vaikka olin jo aikuinen) muistan lopun elämääni sen halveksivan katseen ja huomauttelut, sekä että pitäisi lenkkeillä. Joskus jopa laihduin vähän, mutta se ei hänelle riittänyt. Aina olidi pitänyt pystyä parempaan. Sitten, kun vihdoin isä lakkasi huomauttelemasta painostani aloin laihduttaan. Hänen mielikseen en sitä koskaan tehnyt. En voinut koskaan antaa hänelle sitä kunniaa, että hän pääsee leuhkimaan, se olevan hänen ansiotaan. Olen hänelle katkera siitä lopun elämääni.

Arja - Kodin Kuvalehti
Seuraa 
Liittynyt12.8.2014

Immeli58 kirjoitti:
Minusta pahinta on jos aletaan tuijotella puolison vyötäröä ja syömisiä. Anna palaa ja sano suoraan mitä asiasta olet mieltä. Ja sano että olet nainut vaimon etkä äitiä.

Hei nimimerkki Immeli58, nasevasti sanottu! :-)

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat