Parturi Jan-Magnus Kuisma kuulee raskaitakin asioita: ”Kun asiakas kertoi aivokasvaimestaan, en tiennyt, mitä sanoa”

Parturi Jan-Magnus Kuisma on oppinut, että jokaisella ihmisellä on oma, ainutlaatuinen tarinansa. "Se vetää aika nöyräksi."

MINÄ KUUNTELEN 3/4. Miljoona suomalaista kokee itsensä yksinäiseksi. Ketkä kuuntelevat heitä, joilla ei ole ketään muuta? Juttusarjan kolmannessa osassa tavataan tamperelainen parturi Jan-Magnus Kuisma. "Parturin tuoli on kuin rippituoli. Mitä siinä puhutaan, ei leviä eteenpäin."Lue koko juttu

Kommentit (2)

meiltä puuttuu monesti inhimil...

Olin Turussa eräässä marketissa ostoksilla. Edessä oleva asiakas valitti jostain hinnasta ja kassalla oli täysi työ saada selville oliko hän oikeassa  -.. aikaa meni. Minä seuraavana - huomasin asiakkaan stressin ja sanoin että ei mitään hätää, ei minulla ainakaan ole kiire. Hän oli ilmiselvästi jotenkin huonossa henkisessä kunnossa. Ja sitten hän sanoo yllättäen että hänellä on tänään todettu syöpä. En hätkähdä, vaan yritän todeta rauhallisesti että tänä päivänä siihen varmaan löytyy hyvä hoito. Hän katsoo minua ja sanoo että ei tiedä. Oliko hänellä ketään muuta kenelle ilmoittaa syövästään.... 

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat