Marjo Keurulainen, 31, rentoutuu järjestelemällä kaappeja ja kotia: ”Tuikkulyhtyjen välit mittasin viivoittimella”

Marjo Keurulainen, 31, asuu avomiehensä kanssa Nokialla. Entinen vaatemyyjä aloittaa syksyllä toimistopalveluiden opinnot.

KOUKUSSA. "Jos ystävä voivottelee, että pitäisi siivota, saatan vastata, että niin minunkin. Vastaustani ei vain ikinä hyväksytä", Marjo Keurulainen naurahtaa.Lue koko juttu

Kommentit (2)

Just saying...

Itse koen ajan tuhlaukseksi kaikenlaisen toistuvaan ja paljon aikaa vievään puuhastelun, jolla ei ole mitään muuta tarkoitusta kuin oma mielihyväni. En pysty perustelemaan itselleni, miksi minulla olisi oikeus käyttää päivittäin aikaani johonkin objektiivisesti täysin turhaan, kun maailmassa on niin paljon asioita, jotka oikeasti kaipaisivat huomiotani.

Vierailija

Just saying... kirjoitti:
Itse koen ajan tuhlaukseksi kaikenlaisen toistuvaan ja paljon aikaa vievään puuhastelun, jolla ei ole mitään muuta tarkoitusta kuin oma mielihyväni. En pysty perustelemaan itselleni, miksi minulla olisi oikeus käyttää päivittäin aikaani johonkin objektiivisesti täysin turhaan, kun maailmassa on niin paljon asioita, jotka oikeasti kaipaisivat huomiotani.

No mitkä on näitä muita huomionarvoisia asioita? Väliäkö sillä miten joku vapaa-aikaansa käyttää. Eikä tässä mielestäni ollu kyse mistään pakko-oireilusta, joka vie ihan kaiken ajan vaan haastateltavalla on varmaan ihan muutakin elämää.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat