”Äidillä on jotain minun tekemääni mukana taivasmatkalla” – kolme tarinaa villasukista ja surusta

Villasukat ovat niin paljon muutakin kuin vaate. Maria neuloi sukat äitinsä arkkuun. Liisaa neulominen auttoi, kun puoliso sai syöpädiagnoosin. Heidin rakkaimmat sukat ovat lahja sairastuneelta työkaverilta.Lue koko juttu

Kommentit (2)

Mummovm53

Monia ajatuksia tuo juttu herätti. Kuusivuotiaana opin neulomaan tätini opastamana. Virkkaamaan vähän myöhemmin. Käsityöt ovat olleet aina osa päiviäni. Sairastuttuani aivoinfarktiin olen kuntouttanut itseäni virkaten ja kutoen....Taivassukat neuloin kuukausi sitten kun sisareni kuoli.

Arja - Kodin Kuvalehti
Seuraa 
Liittynyt12.8.2014

Mummovm53 kirjoitti:
Monia ajatuksia tuo juttu herätti. Kuusivuotiaana opin neulomaan tätini opastamana. Virkkaamaan vähän myöhemmin. Käsityöt ovat olleet aina osa päiviäni. Sairastuttuani aivoinfarktiin olen kuntouttanut itseäni virkaten ja kutoen....Taivassukat neuloin kuukausi sitten kun sisareni kuoli.

Hei Mummovm53, kiitos viestistäsi ja ihana kuulla, että olet jopa voinut kuntouttaa itseäsi rakkaalla harrastuksella. Varmasti myös surullista ja lohdullista neuloa taivassukat omalle sisarelle, ihana teko. <3

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat