Hei, keski-ikäinen nainen! Tiesitkö, että olet salaa tosi trendikäs juuri nyt? 5 ihanaa ilmiötä todistavat

Lepo! Sekasotku kotona on muodikasta, sanovat gurut, samoin lokoisat vaatteet. Villasukat ovat kokeneet uusnousun.

Ihana huilaus kotisohvalla, ympärillä arkikaaos. Yllä puristamattomat vaatteet, jalassa villasukat. Jos kuulostaa tutulta, olet muodin aallonharjalla. Asian todistavat nämä viisi ilahduttavaa trendi-ilmiötä.Lue koko juttu

Kommentit (8)

Minna

Tunnistan itseni tästä jutusta! Olen 50 vuotian, kudon villasukkia ja käytän niitä päivin ja öin. Uni ei tule ilman niitä! Ja kotiin tullessani vaihdan työvaatteet kotoiseen asuun. Minulla on myös niitä luonnonharmaita, tässä matta maantien värisissä hiuksissani. Kotikin on välillä sekaisin, mutta ei haittaa! Sehän on minun oma kotini ja rakastan sitä!

Arja - Kodin Kuvalehti
Seuraa 
Liittynyt12.8.2014

Minna kirjoitti:
Tunnistan itseni tästä jutusta! Olen 50 vuotian, kudon villasukkia ja käytän niitä päivin ja öin. Uni ei tule ilman niitä! Ja kotiin tullessani vaihdan työvaatteet kotoiseen asuun. Minulla on myös niitä luonnonharmaita, tässä matta maantien värisissä hiuksissani. Kotikin on välillä sekaisin, mutta ei haittaa! Sehän on minun oma kotini ja rakastan sitä!

Hauska kuulla, Minna! Aika moni meistä varmasti tunnistaa itsensä juuri samanlaisista asioista, ja todellakin mitäpä ne harmaat tai kodin sekaisuus haittaisivat!

Vierailija

Kopaan täysin.Ihanaa että se on nyt "salittua".Olen juuri tuo 50 joka rakastaa villasukkia ja rentoja vaatteita kauniissa luonnon väreissä.

Mummoutuja

Ahaaaa... Nyt voin sitte sanoa äidillekin, että minun koti ei ole sekaisin, se on wabi-sabi ja se on trendikästä! :D Mutta tämä mencore ja villasukat ei tule lainkaan yllätyksenä, enemmän hämmästyttää se, että mukavuus ja omanitsensä kuuntelu on keksitty vasta nyt... Onpa ihanaa olla muodin edelläkävijä, kerrankin! :) 

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat