Lukijan kirje: Anoppini on aivan ihana!

Jos itsestäni tulee joskus anoppi, toivon, ettei minua karsasteta vain siitä syystä, että olen poikani äiti.Lue koko juttu

Kommentit (8)

Kevätlilja

Tyttäreni seurustelee tosi kivan miehen kanssa, joka on niin lähellä unelmavävyä kuin olla voi. Meillä synkkaa hyvin, viihdymme toistemme seurassa ja juttua riittää. Jos heidän suhteensa jatkuu ja he muodostavat perheen, olen hyvin iloinen. Mies on miltei kuin oma poika, jota minulla ei ole. Yritän olla "ihana anoppi" , jollainen mielestäni on saatavilla kun heille sopii mutta ei tyrkytä itseään, ei neuvojaan eikä mielipiteitään. Siinä on haastetta loppuiäksi, sillä erosin ajat sitten, olen sinkku ja nuoren parin seura on parasta mitä tiedän. Mikä onni saada uusi nuori ihminen lähipiiriin ja kokea hänen pitävän minusta! Anoppisi on myös onnen nainen ja ilmeisen fiksusti hoitanut suhdettanne. Onnittelut teille molemmille!

Anoppi rules

Minulla on maailman paras anoppi! On ollut jo 20 vuotta!
Anoppini on 30 vuotta minua vanhempi, mutta se ei estä meitä tekemässä yhdessä kaikkea kivaa. Vietämme yhdessä todella paljon aikaa ja hän onkin enemmän ystävä minulle kuin anoppi!
Jos hänen poikansa on tehnyt jotakin tai paremminkin jättänyt tekemättä, niin yhdessä siitä anopin kanssa nakutamme miehelleni!

maikku

Minulla on ihana anoppi, jota voi häiritä vaikkapa lasten hoito-ongelmissa. Tai poiketa vaikka juomaan kupposen teetä hänen seurakseen. Aina apuna, ja mikä ihaninta ymmärtää tällaisen käsityö immeisen aivotukset. Enemmän tälläisiä ihania anoppeja kaivattaisiin maailmaan. ❤

Vierailija

Onnittelut ihanasta anopista ! Omani on 31 vuotta haukkunut ja nälvinyt aina tavatessamme, mitään en osaa tehdä oikein. Kun oli vahvan kortisonikuurin vuoksi turvonnut, niin hän ilkeilee, että syö nyt tarpeeksi, kun posketkin on kapeat. Viimekertaisilla sukujuhlilla hän haukkui minua lihavaksi ja kiittämättömäksi. Omaksi kunniakseni voin sanoa, että koskaan en ole pahaa sanaa sanonut, vaikka mielessä on kyllä ollut. Nyt en enää mene sukujuhliin, olen saanut tarpeekseni. Olkaa ihmiset onnellisia ihanista anopeistanne !

Arja - Kodin Kuvalehti
Seuraa 
Liittynyt12.8.2014

Vierailija kirjoitti:
Onnittelut ihanasta anopista ! Omani on 31 vuotta haukkunut ja nälvinyt aina tavatessamme, mitään en osaa tehdä oikein. Kun oli vahvan kortisonikuurin vuoksi turvonnut, niin hän ilkeilee, että syö nyt tarpeeksi, kun posketkin on kapeat. Viimekertaisilla sukujuhlilla hän haukkui minua lihavaksi ja kiittämättömäksi. Omaksi kunniakseni voin sanoa, että koskaan en ole pahaa sanaa sanonut, vaikka mielessä on kyllä ollut. Nyt en enää mene sukujuhliin, olen saanut tarpeekseni. Olkaa ihmiset onnellisia ihanista anopeistanne !

Hei Vierailija, voi miten kurja kuulla. Olet varmasti tehnyt viisaan päätöksen, kun aiot pitää etäisyyttä jättämällä sukujuhlat väliin. Joskus asiat muuttuvat, mutta joskus eivät. Toivotaan teille, että jotain hyvää vielä tapahtuisi, odottamatta. Hyvää jatkoa!

Ritva Nordin

Asia voi olla päinvastoin: oma ätini oli kamala anoppina ja yhtä paha minulle. Sen sijaan anoppini oli kiva. Hänelläkin oli puolensa (minkälainen miniä olin?) niinkuin meillä kaikilla voi olla, mutta emme haukkuneet toisiamme.
Kun hän esimerkiksi neuvoi vauvan hoidossa, kerroin uudet tiedot ja hän hyväksyi ne, ja otin auliisti vastaan hänen kokemukset - nehän kertoi tosiasioita hänen äitinä olemisesta. Vielä kun erosin hänen pojasta hän kannatti minua!
Ennenkuulumatonta! Toivon sellaista ystävää kaikille. Minun vävy ei ole sanonut mitään pahaa, mutta ei paljon muutakaan, valitettavasti.

Vävy

Edellinen anoppini oli tarinoiden myrkkyanoppi, komenteli, siivosi ja järjesteli kaapit mieleisekseen. Uusi anoppini on oikein ihana, ei puutu ja juttelee mukavia.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat