Kiusattu Riikka Korteaho, 19: ”Luulin, että aikuiset eivät kiusaa – olin väärässä”

"Ikävimmät kommentit tulivat yöllä."

Joulupöydän sankarit. Kodin Kuvalehti on jo useana vuonna kutsunut joulupöytään näkymättömiä arjen hyväntekijöitä. Tänä vuonna pöytään istahti Riikka Korteaho, 19, joka rohkaistui puhumaan julkisesti kiusaamista ja nettihäirintää vastaan.Lue koko juttu

Kommentit (9)

Vierailija

Mua kiusattiin peruskoulussa. Lukio meni hyvin, ammattiopinnoista hyvin meni 2,5v neljästä. Sitte vammauduin ja pahimpia kiusaajia olivat opettajat.

Vilhelmixx

Olen itse opettaja. Yritän aina puuttua kiusaamiseen ja rakentaa sellaista luokkahenkeä, jossa kiusaamiselle ei olisi sijaa.
En ole ikinä törmännyt näin järkyttävään nettikiusaamisen kuin mitä nuo saamasi viestit edustavat.
Olet todella rohkea ja toivon sulle kaikkea hyvää!

Vierailija

Olet rohkea!! Ja uskon, että paljon kauniimpi kuin ne haukkujat. Mielestäni näytät suloiselta noissa kuvissa.
Se ei tässä tietenkään ole pääasia, vaan se, että KETÄÄN EI KIUSATA, näytti miltä hyvänsä!!!! Sille miltä näyttää, ei välttämättä voi mitään, mutta käytökselleen voi, jos on vähääkään järkeä päässä!!! Omaa tyhmyyttään nämä kiusaajat vaan todistelevat!
Kaikkea hyvää Riikalle!

TH

Olet Riikka mahtava nainen ja todella rohkea. Tuollaisia rohkeita naisia tarvitaan, jotka todella osoittavat, että kiusaamista ei tarvitse kenenkään sietää. Järkyttävää, miten sairas yhteiskunta on ja miten miten paha jollakin on olla, että kohtelee toisia niin kuin sinua on kohdeltu ja kiusattu. Kertoo enemmän kiusaajan itsensä häiriintyneisyydestä kuin mistään muusta. Vaikka kiusaajalla itsellään ei ole asiat hyvin, niin hakisi itselleen apua sen sijaan, että hänen täytyy vetää omaan pahaan oloonsa myös sivullisia ja ulkopuolisia mukaan. Jatka Riikka edelleen rohkeasti kiusaamisen vastaisella tiellä taistelua - sinun puolellasi on suurin osa suomalaisista. Some -kiusaajat ovat kuitenkin pieni ryhmä, jotka eivät naamallaan ja nimellään uskalla sinun tavoin tulla suureen julkisuuteen puolustamaan kiusaamista - koska ei ole olemassa mitään perusteita, miksi kiusaaminen olisi suositeltavaa ja hyvä juttu. Siispä ... Olet mielettömän upea ihminen Riikka ja sitä paitsi todella viehättävä nainen. Ole ylpeä itsestäsi.

Vierailija

Nämä Riikan vainoajat ovat täysin sadistisia umpihulluja. Minua hävettää olla näiden kiusaajien kanssa samaa eläinlajia. Kuinka ihmiset voivatkaan olla noin pahansuopia?

Osaako kukaan kertoa mikä Riikan tekeminen on provosoinut noin järjettömän joukkovihan? En ymmärrä.

vääräfontti

Riikka :D Ole vahvana. Se on todella ikävää, mutta kyllä aikuiset naisetkin (69 ja 71) kiusaavat ja nälvivät yhteisössä jatkuvasti *hampaissa pideltävää*. Ja kun huonosta käytöksestä on heille huomautettu. He puolustavat toinen toistaan väittäen, että mitään kiusaamista ei  ole edes tapahtunut. Vaikka se tapahtuu 12 muun kuulijan läsnäollessa ja muutkin ovat sen huomanneet.

Vika ei ole sinussa, vaan kiusaajissa.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat