Kiusattu Riikka Korteaho, 19: ”Luulin, että aikuiset eivät kiusaa – olin väärässä”

"Ikävimmät kommentit tulivat yöllä."

Joulupöydän sankarit. Kodin Kuvalehti on jo useana vuonna kutsunut joulupöytään näkymättömiä arjen hyväntekijöitä. Tänä vuonna pöytään istahti Riikka Korteaho, 19, joka rohkaistui puhumaan julkisesti kiusaamista ja nettihäirintää vastaan.Lue koko juttu

Kommentit (9)

Vierailija

Mua kiusattiin peruskoulussa. Lukio meni hyvin, ammattiopinnoista hyvin meni 2,5v neljästä. Sitte vammauduin ja pahimpia kiusaajia olivat opettajat.

Vilhelmixx

Olen itse opettaja. Yritän aina puuttua kiusaamiseen ja rakentaa sellaista luokkahenkeä, jossa kiusaamiselle ei olisi sijaa.
En ole ikinä törmännyt näin järkyttävään nettikiusaamisen kuin mitä nuo saamasi viestit edustavat.
Olet todella rohkea ja toivon sulle kaikkea hyvää!

Vierailija

Olet rohkea!! Ja uskon, että paljon kauniimpi kuin ne haukkujat. Mielestäni näytät suloiselta noissa kuvissa.
Se ei tässä tietenkään ole pääasia, vaan se, että KETÄÄN EI KIUSATA, näytti miltä hyvänsä!!!! Sille miltä näyttää, ei välttämättä voi mitään, mutta käytökselleen voi, jos on vähääkään järkeä päässä!!! Omaa tyhmyyttään nämä kiusaajat vaan todistelevat!
Kaikkea hyvää Riikalle!

TH