Tinna, 35, sairastui synnytyksen jälkeiseen masennukseen: ”Väsyneimpinä aikoina olin katkera kaikille”

Tinnan oli aluksi vaikea sopeutua vauva-arjen säännölliseen rytmiin. ”Ajattelin, että muut handlaavat tämänkin paremmin. Nyt tajuan, että kaikki eivät ole kahdeksasta neljään -ihmisiä.”

Kun Tinna Pehkonen, 35, sairastui neljä vuotta sitten synnytyksen jälkeiseen masennukseen, hän ajatteli olevansa maailman huonoin äiti.Lue koko juttu

Kommentit (4)

köyhä

elääkö tinna tosiaankin köyhyysrajan alapuolella 1490 tuloillaan minä olen tehnyt 40 vuotta töitä ja saan 1200 eläkettä joten olen tosi köyhä mutta kun minulla on auto ja asunto niin turha mennä luukulle kerjäämään mutta toisin on tinnalla kyllä on surkeeta

Hohhoijaa

Eihän eläkettä voi verrata kaikkiin tukiin mitä yksinhuoltaja saa. Saisit sinäkin varmaan asumis- ym. tukea jos ei sulla olis autoa ja asuntoa. Sitä paitsi maksat varmaan asumisestasi vähemmän kuin mitä Tinna maksaa vuokraa. Eikä sulla ole lasta huollettavana.

Vierailija

Ihme kommentti tuolta nimimerkiltä "köyhä", ketään ei kuule sinun eläkeläisen ruikutukset kiinnosta. Tämä juttu ei kertonut sinusta.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat