Lukijan kirje: Mieheni ei puhu minulle

Mies on muuttunut, hän ei puhu minulle nykyisin oikeastaan mistään. Hän kuuntelee kyllä, mutta tuntuu kuin puhuisin seinille, sillä hän ei jatka millään lailla keskustelua, murahtelee vain.Lue koko juttu

Kommentit (8)

papupata

Seurasin joitakin vuosia sitten vähän vastaavaa tilannetta sivusta ja juttelinkin jonkin verran tämän naisen kanssa . Itse en jaksaisi tuollaisessa suhteessa. Mihin suhde perustuuu, ellei yhdenvertaiseen kommunikointiin, kunnioitukseen ja rakkauteen. Ellei kumppanilla olisi minulle mitään asiaa, tai minusta tuntuisi ettei ole  sanottavaa hänelle on se ja sama ollaanko yhdessä vai ei. Taloudellisten seikkojen takiakaan en voisi asua yhdessä jos tilanne on tuo. Ratkaisun teet sinä itse.

Amanda123

Kylläpä olet mukautunut ko. Miehen mukaan. Asunnon hommasit ihan turhaa. Minkä ihmeen takia kannattaa,tollaista huutavaa, puhumatonta, murahteleva miestä katella... pah.. onnellisempi olet ilman häntä.

Beeta

Sinua taitaa vaivata sama luulo kuin monta muuta: ilman parisuhdetta ei voi olla. Sen takia olet todennäköisesti syvästi vahingoittanut poikaasi, joka on altistunut miehen sikamaiselle kohtelulle. Aloita siitä, että keskustelet poikasi kanssa, kuuntelet hänen tuntojaan ja pyydät syvästi anteeksi. Jos hyvin käy, pelastat tärkeimmän suhteesi, suhteesi lapseesi. Ihmettelen ja moitin sinua siitä, että olet antanut miehen kohdella häntä huonosti!

Jätä se mies ja opettele elämään itseksesi ja nauttimaan siitä, että sinua ei kohdella huonosti. 

Vanha totuus "parempi yksin yksin kuin kaksin yksin" on totta. 

Jämptisti

Eräs tarina kertoo..kun mies ja nainen meni naimisiin ja he alkoi kilvoitella kumpi on se pomo ja riitahan siitä syttyi ellei sotakin.. no n.5 vuotta ennen eroa..kun tillanne oli kuumimmilaan he alkoi rakentaa yhteistä valtavan kokoista taloa.

ja yllättäen nainen meni ja muutti sinne taloon ja sanoi miehelleen..että nyt talo onkin vain hänen omansa.. talosta tosin yhteistä velkaa 200.000e

nainen ei pysty maksamaan mitään vaan lyhentelee firmansa luotto kortilta varjoja siirtäen lainan korkoihin..nyt firmankin on tyhjä ja kortti kuralla. ja ulos otto edessä.

naisen jutustelut on niin värikkäitä ja hän uskoo itsekin niihin.

hän on viemässä siskoaakin varmaan katastrooffiin vaikka sisko parka ei sitä vielä tajuakkaan.

nainen ei puhu ei kuuntele ei reakoi ja pitää itseään muita parempana ja tietävinään kaikesta kaiken ja erittäin herkkä nahkainen..tosin myönsi pelkäävönsä ensiten kasvojensa mentystä lisöten heti perään että hän on niin oman arvon tuntoinen ettei hänelle kukaan mitään mahda.

mieli sairashan hän todellisuudessa on.! kirjoitin tarinan pähkinän kuoressa.avauksen inoitamana ja otin kantaa siihen kun ei puhuta ei kuunnella.niin sairaushan on kyseessä.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat