Antti Holma: ”Alkoholismi, masennus ja kevyt itsetuhoisuus vaanivat minua joka puolelta”

"Heti kun minulta puuttuu rooli, vaivaannun. Siksi en istu illallisilla enkä käy juhlissa. Olen siinä pakkomielteisen ehdoton."

"Muutto Suomesta pelasti henkeni. Olin niin sairaan väsynyt, että minun oli päästävä pois", Antti Holma sanoo. Lue koko juttu

Kommentit (2)

Mummontekele

Sitä samaahan se on mullakin. Pakko keksiä jotain järjellistä tekemistä etten jää sänkyyn koko päiväksi. Liikaa jos tekee niin kroppa ei kestä ja sit särkee ihan sairaasti. Lääkkeitä ei maha kestä yhtään. Töitä pitäis tehdä paljon että olis sitä rahaa. Mut mistä enää revit sellaista mitä pystyy tekemään?

Vierailija

Hyvät naiset! Muistakaa että nuo ominaisuudet periytyvät 50% varmuudella. Pelkkä hyvä ulkonäkö ei tarkoita hyviä geenejä. Naikaa iloisia onnistujia. Kuulostaa karulta mutta kukapa tahtoisi lapselleen 50% varmuudella huonon ja heikon mielen aikuisena. Holmassa hyvää on ulkonäkö ja se että hän yrittää pelastaa itseään itseltään ja että hän on homoseksuaali.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat