Paha olla

Niinistöhän ei ole sitoutumaton kuten samoma on väittänyt vuoden hesarin sivulla, vaan kokoomuslainen.
Ihmettelen, että noin 70 %on tyytyväisiä nykymenoon.

• ylös 12
  • alas 5

Kommentit (3)

Vierailija

Voi voi. Demokratia on sellaista. Eikö vaalitulos miellyttänyt? Voit lohduttautua sillä, että se miellyttää melkein 70 %:a suomalaisista.

Kaija 63v

Minulle vaalitulos oli oikein mieluinen. Olen itsekin ollut vaalityötä tekemässä vuosikymmeniä ja nyt vanhin tyttäreni on politiikassa mukana ja jatkaa minun ja isänsä jalanjäljissä, tietenkin Kokoomuksen riveissä. Meillä on maailman paras presidentti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En minäkään ole tyytyväinen nykymenoon, en kannata Niinistöä enkä äänestänyt häntä, mutta aivan yhdentekevänä minä vaalitulosta pidän. Eihän presidentillä mitään sisäpoliittista valtaa ole! Toisin kuin vaikkapa jotkut Huhtasaaren kiihkeät kannattajat luulevat, presidentti ei nykyään voi enää esim. hajottaa hallitusta tai estää lakiesitystä astumaan voimaan (voi vain hetkeksi hidastaa sitä).

Niin kauan kuin tämä hallitus on vallassa, ei nykymeno muutu yhtään mihinkään vaikka presidenttinä olisi kuka hyvänsä.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat