Paula remontoi vanhan talon omin käsin ja pikkurahalla – tunkkaisesta tuvasta tuli valoisa koti

Pate sallii Paulan helliä itseään olohuoneen sohvalla. Maalla kasvanut Paula oli haaveillut jonain päivänä asuvansa juuri tällaisessa kodissa.

Punainen tupa lumosi Paula Pesosen, vaikka sisällä lemusi tupakka ja seinät olivat kellastuneet. Raikas, valoisa ja vaalea koti syntyi omin käsin nikkaroiden ja pienellä budjetilla.Lue koko juttu

Kommentit (4)

Vierailija

Näissä jutuissa aina kaikki on löydetty roskalavoilta tai saatu.
Vaikea uskoa kun jo 50-luvulla ihmiset halusivat hävittää vanhat kunnon huonekalut

Kaatis

Muutama kaluste roskalavoilta/kaatopaikalta.

Itsekin olen löytänyt purkulavoilta ihan kivoja juttuja, työmaan toimistosta vaan kysyy ottoluvan, ja korjaa itse, niin eipä paljon maksa. Mutta sattumalöytöjähän ne ovat tietysti. Sattuma suosii sitä, joka liikkuu paljon ja pitää silmät auki ennakkoluulottomasti.

Kukkahattutäti ilman hattua

Kaatis kirjoitti:
Muutama kaluste roskalavoilta/kaatopaikalta.

Itsekin olen löytänyt purkulavoilta ihan kivoja juttuja, työmaan toimistosta vaan kysyy ottoluvan, ja korjaa itse, niin eipä paljon maksa. Mutta sattumalöytöjähän ne ovat tietysti. Sattuma suosii sitä, joka liikkuu paljon ja pitää silmät auki ennakkoluulottomasti.

Samaa mieltä. Netissäkin on nykyisin "roskalava" ryhmiä, mistä voi löytää hyväkuntoisia esineitä ja huonekaluja, joita ihmiset haluavat antaa pois tilaa viemästä. "Yhden romu on toisen aarre!"

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat