”Onpa hirveän kaunis verisuoni!” ja 9 muuta erikoista kehua lääkäriltä tai kampaajalta

Lääkärin vastaanotolla voi saada ihmeen ihania kehuja.

Mikä on erikoisin kehu, jonka olet saanut? Kokosimme kymmenen odottamatonta kehua, jotka olemme kuulleet lääkärissä, kampaajalla tai kenkäkaupassa. Ansaitsemattomat kohteliaisuudet voivat pelastaa päivän. Usein ne muistetaan vielä vuosienkin päästä.Lue koko juttu

Kommentit (6)

Tessa

Minä kuulin kerran nenä-korva- ja kurkkutautien erikoislääkäriltä että "ompa kertakaikkisen komia korvatulehdus sinulla, en muista oonko milloinkaan näin komiaa nähny". Pyysi vielä useampaan kertaan käynnin aikana että annako katson vielä, ja aina tokaisi että "kyllä on komia, voi kun komia tulehdus!" 

Itseä lääkärin reaktio huvitti, toinen oli oikeasti niin tohkeissaan. :)

Oli muuten ensimmäinen ja (tähän mennessä myös) viimeinen kerta kun piti korvatulehduksen takia käydä jälkitarkastuksessa - oli se vissiin oikeasti sen verran komia tulehdus. :D

Ja sama lääkäri oli myös jälkitarkastusta tekemässä ja muisti vielä silloinkin (reilun kahden viikon päästä) että "oli se vaan sinulla komia korvatulehdus, mutta onneksi on nämä antibiootit nyt tepsineet. Mutta oli se kyllä komia." :D 

Anz

Esikoisvauvaani kotiin tullut kätilö kehui, että onpa siinä harvinaisen kaunis vauva. Minä siihen hiukan hämilläni, että eikös kaikki vauvat ole. ”Ei todellakaan,” sanoi kätilö, ”jotkut ovat tosi rumia!”

Vierailija

Työterveyshoitaja tutki korvat ja jäi pitkäksi aikaa katselemaan vasenta korvaani, ehdin jo miettiä että mitäköhän sieltä löyty, kunnes lopetti tutkailun ja kysyi onko kukaan aiemmin sanonu, että mun tärykalvolla on vaalea kukkakuvio

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat