Nettihuijarin uhri Elina, 58: ”Vaikeinta oli suru siitä, että menetin ihmisen, jota olin jo rakastanut”

Kun Elina Juusola lähetti kuvansa Stephenille, mies kirjoitti kuvan kirkastavan hänen päivänsä. ”Vannon, että rakastan sinua aina ja huolehdin sinusta, kohtelen sinua kunnioituksella ja teen sinut aina onnelliseksi.”

Elina ehti rakastua deittisivustolta löytämäänsä mieheen ja lähettää tälle rahaa, ennen kuin tajusi joutuneensa nettihuijarin uhriksi.Lue koko juttu

Kommentit (5)

Vierailija

Kivasti kirjoitettu juttu tuosta aiheesta. Eihän se itsensä syyttely mitään auta, ja uhri sentään tässä hävisi vain 1 500 euroa. Jotkut höynäytetyt ovat syytäneet kymppitonneja huijareille ennen kuin mikään hälytyskello soi.

Näitä amerikkalaisia majureita taitaa iso osa huijareista olla. Mikä on liian hyvää ollakseen totta, ei yleensä ole totta.

Vanha Kanttura

Minua kyllä ihmetyttää, että vieläkin mennään siihen samaan halpaan näiden valeupseerien kanssa. Facebookissa näitä löytyy pilvin pimein. Tuo oli niin klassinen tapaus. Kaikkein yleisin huijaus on upseeri jumissa joko Afganistanissa tai muussa vastaavassa paikassa. Toiseksi, ei siellä kukaan ilman rahaa ole tai mahdollisuutta lähettää rahaa mihin tahansa. Myös jokaisen pitäisi tajuta, että jos uusi tuttavuus alkaa heti pyytää rahaa johonkin, se on huijaus. Sataprosenttisesti. Olen itse ns. uusiosinkku mutta ei tulisi mieleenkään lähetellä rahoja tuntemattomille. Miksi edes puuttuva Skype-video ei saa epäilyksiä heräämään. Oliko tyypillä edes oikeanlainen englannin aksentti? Australiassa asuvan pitäisi tunnistaa. 

Sisko 66v

Huijari on tavallaan tärkeäkin tietolähde omista tarpeistamme.
Tottakai tarvitsemme huolenpitoa ja kunnioitusta sekä hellää kohtaamista. Kaikki ihmiset tarvitsevat syvimmiltään näitä samoja
asioita, jos eivät ole ihan vinksahtaneita.
Kuuntele siis huijarin viesti tarkkaan!! Näin tutustut itseesi. Sitten:
Älä ulkoista huolenpitoa,arvostavaa ja lempeää itsesi kohtelua huija-
rille. Ole itse itsellesi rakastava isä ja äiti. Et tarvitse myöskään huijareita jankuttamaan , että olet kaunis. Katso peiliin, jokainen meistä on Luojan taideteos . Näe ja iloitse!

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat