Hyviä uutisia suomalaisille: ”ei-minkään värinen” tukka on nyt muodikkain – voit lopettaa värjäämisen!

Moni pitää omaa hiusväriään ”ei minkään värisenä”. Vähättely on useimmiten turhaa.

Jos värjäät hiuksiasi vain siksi, että oma värisi on mielestäsi pliisu maantienharmaa tai -ruskea, voit lopettaa sekä värjäämisen että hiusvärisi väheksymisen. Luonnollisuus on nimittäin muotia.Lue koko juttu

Kommentit (8)

Vierailija

en ole värjännyt aikoihin päätä. väri vaihtelee niin että talvella tummuu ja kesällä vaalenee. olen ollut muodissa ennenkuin alkoikaan. olen ollut siitä onnellinen että värjäyksen tarvetta ei ole.

Tasapäinen

Olen 62-vuotias nainen. En ole 15 vuoteen enää värjännyt hiuksiani. Miksi pitäisi värjätä? Eiväthän miehetkään värjää. Tasa-arvo tässäkin asiassa. Enkä laittaisi enää näitä myrkkyjä iholle.

Vierailija

Harmaannuin jo 30-kymppisenä. Edelleen 30 v myöhemmun värjään hiukseni. Kampaajani kanssa odotellaan harmaan muuttumista valkouseksi, siihen asti ihania värejä hiuksiin.

Kirjavat hiukset

Minä värjäisin, koska harmaantuminen vanhentaa ennenaikaisesti muuten nuorekasta ihmistä, mutta kemialliset värit aiheuttavat minulle pahan ihottuman. On erittäin valitettavaa, että eräs iso mapaamotuotteiden valmistaa lopetti kampaamoiden käytössä olleen kasvivärin tuotannon, se olisi ollut ekologinen ja "ihmisystävällinen" vaihtoehto.

Väripää

En värjännyt muodin mukaista vaan itseäni takia eli välillä tauko ja välillä värjäys. Nyt itselleni mielenkiintoisin ja uusin väri tukalleni mistä tykkäsin todella paljon. Muiden mielipiteistä ja muodista en piittaa ollenkaan. :-) 

Kaija 64v

Olen siis tietämättäni ratsastanut muodin aallonharjalla?! Lopetin hiusteni värjäyttämisen noin 4 vuotta sitten kun en lainkaan pidä kampaajalla istumisesta toisin kuin monet muut naiset. Tylsistyn siellä lähes kuoliaaksi, leikkauttamassa on pakko käydä silloin tällöin.

Järkinainen

Olen 66 ja en ainakaan kymmeneen vuoteen ole värjännyt. Pahoja myrkkyjä. Allerginen kohtaus voi tulla myöhemminkin. Värjääminen on todella typerää touhua. Hyvä leikkaus on tärkeä, ei mitään pitkiä roikkuvia noidanhiuksia.

Vierailija

En ole värjännyt koskaan kertaakaan. Ikää nyt 45v. Minusta olisi varsin harmillista ja tuhlausta peittää omat luonnolliset ominaisuuteni. Olen hyvin utelias seuraamaan, miten esim. hiusteni väri muuttuu vuosien varrella. Kaikista sävyistä saa irti vaikka mitä hauskaa. Harmaita ensin vähän pelästyin, mutta olen alkanut hyödyntää niitäkin - olen ylpeä omista luonnollisista "raidoista".

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat