4-vuotiaan Matiaksen isä: ”Lapseni ei elä pitkään – toivon hänen tietävän, miten paljon rakastan”

Joka aamu Mika kysyy pojaltaan: ”Saisiko herralle olla aamulääkkeet sänkyyn tarjoiltuna?” Ei haittaa, vaikka Matias ei osaa vastata.

Matias syntyi terveenä, sitten hän sairastui Leighin syndroomaan. Lapsesta tuli Mika Ahosen suurin opettaja. ”Olen ylpeä Matiaksesta juuri sellaisena kuin hän on.”Lue koko juttu

Kommentit (11)

Vierailija

Itku tuli tätä lukiessa. Joskus tulee tunne, että kyllä ihmiselle annetaan enemmän kannettavaa kuin on annettu voimia... Suloinen poika <3 Kaikkea hyvää koko perheelle!

Vierailija

Toivon, että Mitokondriotauteihin kiinnitettäisiin enemmän huomiota. Sairaudet ovat synkkiä ja tutkimusta pitäisi lisätä, että löytyisi hoitokeino. Nyt hoitoa ei ole.

Voimia perheelle ja hyviä, onnen hetkiä!

Kelmi

Matias on saanut hyvän ja avarakatseisen isän. Ihania yhteisiä vuosia teille.

Kohtaan näitä paljon apua tarvitsevia lapsia päivittäin työssäni. Toivon, että heidän päiväkotipäivänsä ovat täynnä turvallista oloa, lämmintä syliä, iloa, loruja, lauluja, kokemuksia kaikilla aisteilla.
Minulla on alan koulutus ja pitkä työkokemus. Ikävä kyllä sille ei anneta mitään arvoa työpaikallani. Päiväkodissa vain lastentarhanopettajat ovat kiitoksen ansainneet.
Onneksi voin äänestää jaloillani ja tarjota osaamistani sellaiseen paikkaan, jossa sitä arvostetaan. Itse koen tekeväni tärkeää työtä, ammattitaidolla.

Mama maatuska

Hei,
kirjoitat ihanasti siitä mitä lapsen päivän tulisi sisältää. Ei liian tiukkapipoista kuntoutusta, vaan lämminhenkistä kohtaamista ja kanssa kulkemista.

Toivon, että työnantajasikin ymmärtäisi tekemäsi työn arvon. Ja vanhemmat tietysti myös.

Vierailija

Suloinen Matias! Tunnen pojan äidin ja voin kertoa, että melkoinen supernainen on. Olisipa kaikilla lapsilla yhtä rakastavat vanhemmat kuin tällä pojalla.

Yasmin

Voimia ja jaksamista teille kaikille.Matiaksella on aivan ihana isä,varmaan myös ihana äiti,se on kaikkein tärkeintä hänelle.Välittämisen ja suuren rakkauden tuntee aina oli tilanne mikä vaan.Matiakselle juuri te olette oikeat vanhemmat❤

kh

Luin juuri lohduttavia kertomuksia kirjasta Taivaan rajalla. Siinä erityislapsi kertoi isälleen että me ei voida taivaassa asua vierekkäin, koska minä saan asua aivan Jeesuksen lähellä. Monta muuta ihanaa kertomusta taivaasta siinä oli.

Vierailija

Saman läpikäyneenä teksti on kuin omasta suusta kirjoitettu. Rakkaus lapsia kohtaan on elämää suurempaa. Voimia teidän perheelle ❤️

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat