Lukijan kirje: Minne unohtuvat ystävät, kun uusi kumppani löytyy?

Eron jälkeen ystävä toimii kuuntelijana ja olkapäänä. Mutta kun löytyy uusi kumppani, ystävälle ei enää olekaan aikaa.Lue koko juttu

Kommentit (2)

Vierailija

Outo näkökulma asiaan, mielestäni. Totta kai aikaa yhdelle ihmiselle on vähemmän, kun elämään tulee uusia ihmisiä. Ketjun aloittajalle suosittelen oman parisuhteen etsimistä, lisää ystäviä (ei tarvitse aina nähdä niitä samoja) ja omaa aktiivisuutta (voithan pyytää ystävää tai koko pariskuntaa itse johonkin). :)

Ystävä ystävälle

Samaa olen itse huomannut, olkapää kelpaa kyllä kun menee huonosti, muuten ei näy eikä kuulu. Enää ei tule kutsuja kekkereihin, etenkin jos itse olet sinkku. Kutsut saa vain pariskunnat. Eikä sitä aina jaksa olla se joka pitää yhteyttä ja olen lukenut rivien välistä että seura ei enää kiinnosta ja jättänyt nämä ns ystävät. Laatu korvaa onneksi määrän. Jotenkin tuntuu että ystävyydestäkin tullut kertakäyttöistä kun seuraa tätä elämänmenoa. Ystäviä ollaan niin kauan kuin hyödytään toisesta tavalla tai toisella. Onneksi tosiystäviäkin löytyy, se ei häviä tapahtui mitä tahansa eikä välimatkakaan sitä himmennä :-)

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat