9 syytä, joiden vuoksi sisarus tekee elämästäsi parempaa

Pysy aina pikkusiskona, joohan?

Suhde siskoon tai veljeen on elämän pisin ihmissuhde. Opettavaisinkin ehkä. Ja rehellisin. Lue koko juttu

Kommentit (4)

Marialiina

Kaunis kirjoitus, mutta minä olen tullut sisarusteni hylkäämäksi. Koskaan en myöskään ole heille kelvannut ja erityisesti aikuisena arvostelun kohteena. Onni niillå, jotka saavat pitää hyvät sisarussuhteet

Vierailija

Marialiina kirjoitti:
Kaunis kirjoitus, mutta minä olen tullut sisarusteni hylkäämäksi. Koskaan en myöskään ole heille kelvannut ja erityisesti aikuisena arvostelun kohteena. Onni niillå, jotka saavat pitää hyvät sisarussuhteet

tunnollinen

Ja sitten on vaan niitä joilla ei ole siskoja eikä veljiä. Mutta eihän meitä kukaan halua ymmärtää, meistä luullaan että saamme kaiken ym. Olen katkera että näin on.

:(

Niin tai sitten sisarus voi olla täysi susi toiselle, käyttää hyväksi ja hyötyä. Vaikka olen itse auttanut ja pelastanutkin eri tilanteissa. Sisarus on ilkeä,ei arvosta tippaakaan minua ja puhuu minusta ilkeitä valheita muille ihmisille ja muille sisaruksille, vain nostaakseen omaa asemaansa.
Ainoa tavoite on saada muut ihmiset kääntymään minua vastaan. Valitettavasti sinua ja valheitasi uskotaan.
Usein tuntuu että olen koko perheeni hylkäämä, minut suljetaan pois yhteisistä tapahtumista jättämällä kokonaan kutsumatta, vaikka todellisuudessa minulla ei ole edes voimia tai halua mennä tämän valheessa elävän ja pahaa minusta puhuvan ihmisen kanssa mihinkään samaan aikaan. Vanhempamme ovat jo iäkkäitä, heidätkin on saatu uskomaan valheita..Toivon ja uskon että hän joskus valheensa edestään löytää... Välillä mietin, että kun aika jättää vanhemmistamme... onko meistä sisaruksista edes saman arkun äärelle jättämään hyvästejä...

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat