Nettikiusatulle Riikalle sataa tukea: ”Eniten ovat koskettaneet viestit muilta kiusatuilta”

Kiusaajat jakoivat netissä Riikasta pilakuvia ja pilkkakirjoituksia. Ennen kuvien julkistamista Riikka peitti kommenteista itse kiusaajien nimet.

Riikka Korteahon nettikiusaaja sai viime viikolla tuomion kunnianloukkauksesta. Kerrottuaan kiusaamisesta julkisesti Riikka on saanut valtavasti tukea ja kannustusta.Lue koko juttu

Kommentit (3)

Äiti

Järkyttävää tämä Riikan kokema kiusaaminen. Olen hyvin läheltä nähnyt rankkaa kiusaamista, enkä ole pystynyt auttamaan vaikka kuinka olen yrittänyt. Toivon Riikalle voimia. Sä oot kaunis ja ihana💕

Vierailija

Myös niiden vainoaminen pitäisi lopettaa, jotka ovat vainon alla luhistuneet, kuten tukiainen.

Riikan kiusaajat ovat varmaan nuoria, joiden vanhemmilta tukea ei kiusaamiseen tule, koska kiusaaminen lapsellista omalla nimellä huutelua.

Ammattikiusaajat eristävät kohteensa selän takana touhuamalla, levittäen valheita, sabotoiden kohteensa elämää, yhdessä kaltaistensa kanssa.

Pahimmat sosiopaatit eivät näe teoissaan väärää ja kiistävät kaiken tai selittävät vainon uhrin viaksi

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat