Vierailija

Vastasin Kodin Kuvalehden kilpailuun ja sain tilata yhden lahjalehden. Lehden (Me Naiset) tilauksen piti saamani tilausvahvistuksen perusteella alkaa 26.4.2018, mutta vielä 17.5. mennessä en ole lehteä saanut. Minkälaisella aikataululla näitä lahjalehtiä lähetetään? Tämä oli tänä vuonna ensimmäinen lahjalehti.

• ylös 7
  • alas 9

Kommentit (3)

Vierailija kirjoitti:
Vastasin Kodin Kuvalehden kilpailuun ja sain tilata yhden lahjalehden. Lehden (Me Naiset) tilauksen piti saamani tilausvahvistuksen perusteella alkaa 26.4.2018, mutta vielä 17.5. mennessä en ole lehteä saanut. Minkälaisella aikataululla näitä lahjalehtiä lähetetään? Tämä oli tänä vuonna ensimmäinen lahjalehti.

Hei Vierailija, kiitos viestistäsi! Selvitetään asia. Voisitko lähettää minulle sähköpostia: arja.kuittinen@sanoma.com ja liittää mukaan asiakasnumerosi (löytyy laskusta, jos sellainen on jo tullut) sekä sähköpostiosoitteesi. Kiitos!  - Arja

Vierailija

Olen saanut tähän jo sellaisen vastauksen, että näitä lahjalehtiä on (tietenkin) rajallinen määrä ja olen saanut niitä viime vuonna useita eli lahjalehtikiintiöni on ilmeisesti täynnä.  Tämä oli kuitenkin ensimmäinen lahjalehteni tänä vuonna. Mielestäni on outoa, että sain kuitenkin tilausvahvistuksen, mutta sitten lehteä ei tämän kiintiön täyttymisen vuoksi tulekaan. Systeemiä kannattaisi muuttaa, ettei tule turhaan tällaisia tilausvahvistuksia, vaan saisin ilmoituksen, että kiintiöni on jo täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olisin tilannut ystävälleni lahjalehden, jota mainostettiin lehdessä nro 18. Ei vaan onnistu. Kysyy haluanko tilata 3kk:n,1v:lehdet. Mitenköhän tämä lahjalehti tilaus onnistuisi?

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat