Marjo sai täysin vapaat kädet sisustaa ja syntyi värikkäin koti ikinä – katso ja hämmästy!

Olohuone on kuin värikkäistä kankaistaan tunnetun Tricia Guildin kirjasta. Siniseksi maalattu rokokootyylinen sohva oli alun perin valkoinen. Aitoja, vanhoja tyylihuonekaluja Marjo ei kuitenkaan tuunaa vaan kunnioittaa niiden historiaa.

Villit värit ja kukkakuosit valloittivat Marjo ja Jani Hämäläisen omakotitalon lattiasta kattoon.Lue koko juttu

Kommentit (14)

Ainahannele

Pitää muistaa aina kun arvostelette toisten koteja, että se koti on tehty asukkaalle ja varmasti rakkaudella..mua sitten pännii kun ei omaksuta avarakatseista näkemystä et koti sisustetaan itselle..ja olisi kivaa nähdä koti, jossa asuu nämä vierailijat..minusta kuvien koti on ihana, aivan mahtava sininen sohva..kivat tapetit ja runsaus on kivan näköistä..minulla koti on tylsä harmaa/beige/valkoinen ja verhot on laventelin siniset..ja silti tykkään tästä kodista hirmuisesti ja ihannoin tuota idearikasta ja rohkeutta sisustaa koti näin kauniiksi. Sisiustus säännöt tulisi nakata nurkkmukaan ja ruveta jokaisen sisustaa kotia oman näköiseksi kuten tässä on tehty, nykyään sisustetaan sääntöjen mukaan, ne kun pitäisi jo lailla kieltää..ja alkaa nauttia siitä oman näköisestä sisusutuksesta siinä omassa kodissa.. Upea koti :)

Arialisa

Tietysti tämä koti näyttää kaaokselta, kun katselee nykyajan mainoksien ja ihan oikeita koteja, kun ne on valkoisia, harmaita ja mustia, mutta parinkymmenen vuoden päästä tyyli on vaihtunut. Koti po. asujan näköinen, ei brosyyrien matkimista. Kertoo vain  "muille näyttämistä"-tyyliä, kun ei osata itse olla omaperäisiä. Inhottaa oikein katsoa, kun joku kutsuu kotiinsa ja se on kuin jostain Ikean/Jyskin/Maskun mainoksesta.

Hannahuuhaa

Aivan mahtava!!! Kotona pitää olla muutakin katsottavaa kun telkkari. Ja kuvan telkkari onkin ihan ihku! Oon samaa ideaa aatellu tuvan keittiöön ja nyt kun näin,teenkin sen heti!!! Kun alkaa sataa...
Tässä kodissa taitaa asua sielunsiskoni!
Luovaa hulluutta❤

Huvikummun asukki

Aivan ihana, inspiroiva ja elämäniloa pursuileva koti! Sanonta kuuluu että "hyvä maku on pelkuruutta", ja tässä todella ollaan rohkeasti tekemässä juuri omanlaista - ja siihen pyrin itsekin. Ymmärrän hyvin että joillekin tämä tyyli aiheuttaa näppylöitä, enkä moiti ketään joka mielummin asuu skandinaavisen pelkistetyssä vaaleassa kodissa. Meitä ja makuja on monenlaisia - pääasia että jokainen saa nauttia tismalleen itsensä näköisestä kodista. <3 

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat