Voiko tämä oikeasti maistua hyvältä? KK:n lukijat paljastivat, mitä makuja he yhdistävät ruokapöydässä

Kukapa tekisi rohkeammin ruokaa kuin lapset! Heiltä voi myös oppia kiinnostavia makuyhdistelmiä.

Kerroimme viime viikolla ihmisistä, jotka ovat keksineet dipata sipsejä suklaavanukkaaseen ja sirotella suolaa kahviin. Se oli vasta alkua.Lue koko juttu

Kommentit (12)

Vierailija

Nuorena maistui hiukopalana hyvin kypsynyt banaani ja grillimaustetut perunalastut ja lapsena herkkua oli mustikkametsässä ruisleivän voin päälle mustikkaa nam! Sekoittelin jo kauan sitten mysliä, tummaa kaakaojauhoa, jugurttia jotain hyvää hilloa/ sosetta ja piparkakkumaustetta ja siemeniäkin mahtui mukaan ja oli herkullista. Kiisselikin sopii mukaan! Joku lohkaisi silloin sianruuaksi, mene ja tiedä olenko sittenkin wagnermainen ?

Vierailija

3 ainakin olen noista koitellut ja maistui hyvin.Itse laitan tomaatin päälle suolaa ja pullan vesirinkelin päälle tai väliin milloin mitäkin tuorejuustoa tai voita.On tullut syötyä myös savukalatahnaa pullan päällä monta kertaa.

Vierailija

Itsekin olen lapsena syönyt monta kertaa ruisleivän päällä mustikoita suoraan marjametässä,samoin ruisleivän päällä maistuu porkka-puolukkaraaste taivaalliselta..

Vierailija

Teininä leireillä suurta herkkua oli grahamkorppu juuston ja appelsiinimarmeladin kera. Nykyään lähes 40 vuotta myöhemmin parasta pizzan päällä on banaani.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat