Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (18) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Yleinen Näin neulot villasukan kantapohjan klo 17:03 | 5.10.2018 Kantalapun jälkeen kantapäähän neulotaan kantapohja.Lue koko juttu Näin neulot villasukan kantapohjan Kommentit (3) ZeiZei 1/3 | klo 20:33 | 17.1.2021 Jee!! Osasin tehdä!! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 2 alas 0 Vierailija 2/3 | klo 12:38 | 15.2.2021 Mahtavaa! Multakin onnistui 🤗 ! Nyt on riemuvoiton päivä 🎉🎊🎇 Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Vierailija 3/3 | klo 15:02 | 3.5.2021 Mahtavan yksinkertaiset ohjeet. Jopa minä osasin tulkita näitä. Ja tulostin ne myös tyttärelleni. Kiitos paljon. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 0 Keskustelun etusivu | Yleinen Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Yleinen Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju
ZeiZei 1/3 | klo 20:33 | 17.1.2021 Jee!! Osasin tehdä!! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 2 alas 0
Vierailija 2/3 | klo 12:38 | 15.2.2021 Mahtavaa! Multakin onnistui 🤗 ! Nyt on riemuvoiton päivä 🎉🎊🎇 Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Vierailija 3/3 | klo 15:02 | 3.5.2021 Mahtavan yksinkertaiset ohjeet. Jopa minä osasin tulkita näitä. Ja tulostin ne myös tyttärelleni. Kiitos paljon. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 0
Jee!! Osasin tehdä!!
Mahtavaa!
Multakin onnistui 🤗 !
Nyt on riemuvoiton päivä 🎉🎊🎇
Mahtavan yksinkertaiset ohjeet. Jopa minä osasin tulkita näitä. Ja tulostin ne myös tyttärelleni.
Kiitos paljon.