Joko voi ripustella jouluvaloja – entä saavatko ne olla siniset ja vilkkuvat? Äänestä ja voita kirjapalkinto!

klo 17:17 | 12.10.2018
Pimeät illat tuntuvat vähemmän synkiltä, kun niihin virittää valoa. Mutta koska on tarpeeksi pimeää ja jouluista valonauhoille?Lue koko juttu
Minne ne yhteystiedot jätetään? Kirjapalkinto kiinnostaisi..
Vastasin myös kyselyyn, mutta yhteystietoja ei pystynyt jättämään mihinkään :(
Hei! Meillä on facebookissa ryhmä Sydämeeni joulun teen. Siellä tätä asiaa on paljon pohdittu ja luvattu antaa jokaiselle ryhmäläiselle se oma hetki jouluvalojen sytyttämiseen ja ne saavat olla juuri sellaiset kuin kukin niiden haluaa olevan. Jouluvalojen sytyttämisen oikea ajankohta on kiinni sydämessä palavasta joulun liekistä. Meidän ryhmässä voi myös jakaa muille tuota joulun viestiä omien kuvien myötä jossa näkyyy millaisista jouluvaloista kukin tykkää ja milloin he niitä sytyttävät.
Joo yhteystietoja ei kysytä missään, mutta enpä kyllä selviytymisopasta tarvitsekaan, kun kasveja löytyy parisen sataa ja kyllä ne on useamman vuoden pysyneet hengissä.
Yhteystietoja ei pystynyt jättämään? Miten arvontaan osallistuminen tapahtuu?
Oliko se kirjapalkinto vaan huijausta kun ei yhteystietoja voinut mihinkään laittaa edes lomakkeen lähettämisen jälkeen :(
Minäkin ihmettelin kun yhteystietojen kysely puuttui.
Hei vaan. Olettekos siellä keskustelleet siitä, että minä en halua valojen olevan a) vilkkuvia b) sirkusvaloja c) kebab-ravintola on auki -valoja d) kamalia kylmiä sinisiä valoja, mutta joudun silti sellaisia katselemaan tauotta ja tahtomattani, kun naapurin "oma hetki" nyt sattui olemaan jo elokuussa? Mitenkäs minä silloin sytytän sen joulun liekin omaan sydämeeni, kun ärsyttää ns. kympillä?
Tuskinpa tällaisia olette siellä keskustelleet. Mitäpä muista, koska MINÄ ja MINUN oikeuteni.