Lukijan kirje: Eron jälkeen ei tarvitse elää vihassa

Lukijan kirje: Eron jälkeen ei tarvitse elää vihassa

Pidimme exän kanssa yhteyttä erottuamme, onhan meillä yhteiset lapset. Exän uusi kumppani piti huolen, että yhteydenpitomme loppui.Lue koko juttu

Kommentit (5)

Ihimettelen

Kuules,eihän joku lapsillenne tuntematon henkilö voi mennä ohitsenne.Itsekin olen eronnut lasteni isästä 2007 .Meillä on 3 lasta ja 10 lastenlasta.Koko ajan olemme olleet yhdessä synnytyslaitoksella,ristiäisissä, ja yökylässä uusien kumppaneidemme kanssa toistemme luona.Ei ero muuta suhdetta lapsiin ja lastenlapsiin.

Ei katkera

Paljon siitä miehestä kiinni, mun exä pitää yhteyttä minuun ja jutellaan lapsista ja elämästä salaa uudelta kumppanilta ?
Itse aiheuttanut sen!
Haki jopa lähestymiskieltoa kun oli niin mustis.
Mutta oon yhä tärkeä mun lasten isälle ja ei se pönttö uus vaimo vaa tajuu sitä.
Näin menty yli kymmenen vuotta ja varmasti loppuelämä.
Paljon uus vaimo pilannut lapsilta asioita, juhlia joihin ex ei oo saanu osallistua yms.
Mutta sen minkä taakseen jättää niin edestään hän löytää.. Sitä odotellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mikä on motiivinne pitää ex-mieheen yhteyttä? Ja miksi yhteydenpidon loppuminen niin häiritsee? Haluatteko näyttää nyxälle, että olin ensin? Hiveleekö itsetuntoa, että olenpa miehelle vieläkin tärkeä? Olen itsekin exä ja nyxä. Sääliksi käy katsoa sivusta niitä, jotka ovat jääneet menneisyyteen roikkumaan. Hyvät välit lapsiin ja lapsenlapsiin eivät vaadi ystävyyttä exän kanssa.

lainaa vain

Olen sitä mieltä myös,että välit lapsiin ja lastenlapsiin täytyy säilyä normaaleina ,mutta ystävä en ole miksi olisin meidän tapauksessa pappa seurusteli turhan kauan ja kas kun kärysi lupasi maat ja taivaat.Aivan turha sanoa ei saa olla katkera tai sitä ja tätä.Siedän lapsenlapsien takia tuota pappaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä on motiivinne pitää ex-mieheen yhteyttä? Ja miksi yhteydenpidon loppuminen niin häiritsee? Haluatteko näyttää nyxälle, että olin ensin? Hiveleekö itsetuntoa, että olenpa miehelle vieläkin tärkeä? Olen itsekin exä ja nyxä. Sääliksi käy katsoa sivusta niitä, jotka ovat jääneet menneisyyteen roikkumaan. Hyvät välit lapsiin ja lapsenlapsiin eivät vaadi ystävyyttä exän kanssa.

Mikähän motiivi voisi olla pitää yhteyttä, kun on yhteisiä lapsia... tosi vaikea kysymys...

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat