omaishoitaja

Olen äiti,ja lapseni on kehitysvammainen nuori,jo täysi ikäinen.Olen aina hoitanut hänen pankkiasioitaan,ollaan tehty tilinkäyttöoikeus minulle pankissa.Nyt kun yritin maksaa verkkopankissa hänen isompaa laskuaan,joka liittyy hänen asumiseensa,tuli tilihälytys.Hälytys olisi pitänyt tulla minun valitsemiini numeroihin,eli minulle,tai hänen veljelleen,mutta sitä ei tullut kummallekkaan.Yritin monella eri tapaa,ja ei onnistunut.Soitin pankkin palvelunumeroon,jossa asioinnistani ei tullut mitään,vaikka esittelin itseni,asiani,kysyttiin vain lapseni ikää.ja kun kuultiin hänen olevan aikuinen,käskettiin soittaa itse,mutta sehän ei onnistu,mutta eiväthän he sitä ymmärrä.Lasku jäi maksamatta,tilin verkkopankki suljettiin.Pankin lähin konttori sijaitsee kymmenien kilometrien päässä,mutta pakko kai sinne on lähteä asiaa selvittämään jossakin vaiheessa,Taitaa mennä pankki vaihtoon.Hoidan myös laitoksessa olevan vanhempani pankkiasioita,olen laittanut kaikki mahdolliset laskut suoraveloitukseen,ja homma on toistaiseksi toiminut hyvin.Tiedän että monet hoitavat toisten asioita verkkopankissa kun kaikki eivät hallitse sitä itse,miksi tästä tehdään hirveä ongelma,tunnen itseni lähestulkoon roistoksi!

• ylös 3
  • alas 0

Kommentit (1)

Vierailija

Eiköhän siinä ole meidän kaikkien pankkiasiakkaiden turvallisuudesta ennen kaikkea kysymys. Pankin vaihtaminen tuskin auttaa, sillä samat säännöt on kaikilla. Kannattaisi ottaa kunnolla selvää miten toisen puolesta asioita voi hoitaa laillisesti; kyllä siihen on keinoja. On myös hyväksikäyttöä, vaikka kirjoittaja ei tietenkään kuulu niihin, mutta pankkien on kohdeltava kaikkia samalla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat