Odotatko tuttua joulua vai ahdistavatko perinteet? Osallistu suureen joulukyselyymme – voit voittaa kivoja palkintoja

Odotatko tuttua joulua vai ahdistavatko perinteet? Osallistu suureen joulukyselyymme – voit voittaa kivoja palkintoja

Täydellinen joulu? Vaiko eikö sittenkään?

Haluatko, että joulua vietetään joka vuosi perinteisellä tavalla vai tuntuvatko perinteet enemmänkin ahdistavilta?Lue koko juttu

Kommentit (3)

Vierailija

Kyselyssänne on hieman bugeja. Vaikka laittaisi "Jokin muu" on silti pakko valita joku vaihtoehto. Lisäksi on pakko valita, mistä perinteestä on luopunut (eikä vaihtoehdoissa ole "en mistään").

Vierailija kirjoitti:
Kyselyssänne on hieman bugeja. Vaikka laittaisi "Jokin muu" on silti pakko valita joku vaihtoehto. Lisäksi on pakko valita, mistä perinteestä on luopunut (eikä vaihtoehdoissa ole "en mistään").

Hei nimimerkki Vierailija, kiitos palautteesta ja hyvistä huomioistasi! Kyselyä on nyt viilattu mainitsemiesi kohtien osalta, joten toivottavasti se palvelee nyt vielä paremmin antaen mahdollisuuden kaikkiin vastausvaihtoehtoihin. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olin 17-vuotias kun ekan kerran karkasin ulkomaille jouluksi (Ruotsin Lappiin kavereitten kanssa). Nyt on ikää 44, enkä vieläkään tarvitse joulua mihinkään. Valitettavasti mieheni tarvitsee... Itse karkaisin mieluiten lomailemaan jonnekin, kun taas mieheni mieluiten laittaa joulun kotona ja odottaa sukulaisia kyläilemään. Odotan sitä vuotta kun pääsisin kompromissina edes Lappiin, hän saisi silti jouluruokansa, mutta minä pääsisin joulua ja sukulaisia karkuun. 

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat