Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (5) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Yleinen Lukijan kirje: Terveyskeskuksemme toimii hyvin klo 15:16 | 21.2.2019 Olen saanut terveyskeskuksesta kaiken tarvitsemani avun.Lue koko juttu Lukijan kirje: Terveyskeskuksemme toimii hyvin Kommentit (2) Turutar 1/2 | klo 19:07 | 27.2.2019 Minäkin olen tyytyväinen terveyskeskuksesta saamaani palveluun. Samoin iäkkään omaiseni kotihoito toimii hyvin Turussa. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 6 alas 4 Pike 2/2 | klo 7:07 | 4.3.2019 Olen saanut hyvää hoitoa Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 5 alas 6 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Yleinen Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Yleinen Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju
Turutar 1/2 | klo 19:07 | 27.2.2019 Minäkin olen tyytyväinen terveyskeskuksesta saamaani palveluun. Samoin iäkkään omaiseni kotihoito toimii hyvin Turussa. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 6 alas 4
Pike 2/2 | klo 7:07 | 4.3.2019 Olen saanut hyvää hoitoa Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 5 alas 6
Minäkin olen tyytyväinen terveyskeskuksesta saamaani palveluun. Samoin iäkkään omaiseni kotihoito toimii hyvin Turussa.
Olen saanut hyvää hoitoa