Lukijan kirje: Lasten 7 vuoden ikäero on hyväksi

Lukijan kirje: Lasten 7 vuoden ikäero on hyväksi

Oli rankkaa aloittaa vauva-aika alusta, mutta kuopus on ihana lisä perheeseemme.Lue koko juttu

Kommentit (2)

Vierailija

Puhutaan, että 1 lapsi on ympäristöteko. Ehkä jossain ylikansoittuneessa maassa tai valtiossa mutta eiköhän meille Suomeen lisää lapsia mahdu. Olin itse pitkään yhden lapsen kannalla mutta kummasti olen alkanut pohtimaan että esikoinen ansaitsisi ”tutkaparin”. Ainokaiseni sain 36-vuotiaana joten mietin jo väistämättä ettei hän kovin vanha ole kun minulla ja isällänsä kilometrit loppuvat. Ja kun näin vääjäämättä käy, olisi hienoa että esikoisella olisi sisarus johon nojata. Kiitos jutusta, se rohkaisi ajattelemaan että ehkä sitä liki nelikymppisenäkin vielä jaksaa vauva-ajan rikkonaisine öineen ja vaipparalleineen.

Vierailija

Vähän samanlaisia mietteitä, olimme jo ajatelleet että kaksi lasta riittää, kun päätimme vielä antaa kolmannelle mahdollisuuden. Moni sanoo että siinä se kolmas menee kuin kaksikin, muttei se nyt ihan niin mene. Minulla äidillä oli ikää jo 39v. kun kuopus syntyi ja huomaan kyllä eron jaksamisessa keskimmäisen hoitamiseen, joka syntyi kun olin 34v. yövalvomiset tuntuu nyt raskaammalta kuin silloin. Hän on joka tapauksessa ihana lapsi ja olemme kiitollisia hänestä, toivon että hänellä on hyvä perhe ä jaksamme touhuta hänen kanssaan kuten kahden vanhemmankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat