Marina R

Miksi puhutaan lapsiperheiden ruuhkavuosista? Mielestäni minulla on nyt 59-vuotiaana ruuhkavuosia!
Olen tytär, vaimo, äiti, mommi, sisko ja vielä mukana nykyajan myllertävässä työelämässä.
Nuorena sitä jaksoi pyörittää lapsiperheen arkea kaikkineen mutta nyt vanhempana kaikki on raskaampaa.
Hoidan ja huolehdin 91-vuotiaan isän asioita ja vierailen hoivakodissa, murehdin aikuisten tyttärien asioita ja yritän tukea ja auttaa heitä (sinkku, yh-äiti), olen valmis ja haluan mielellään hoitaa vilkkaat 5 ja 6vuotiaat lapsenlapset jotka mielellään yökyläilevät, yritän ymmärtää ja tukea puolisoa jolla henkisesti rankkaa työpaikalla ja kaiken muun lisäksi pendelöin työpaikalle ja yritän oppia uusia asioita jotka yt:n jälkeen mullisti työn johon oli tottunut ja homma oli hanskassa. Nyt iso yritys jossa olet vain yksi monesta sadasta ja tulosta tai sapiskaa.
Mielestäni nyt on ruuhkavuodet!

• ylös 5
  • alas 3

Kommentit (1)

Marina R kirjoitti:
Miksi puhutaan lapsiperheiden ruuhkavuosista? Mielestäni minulla on nyt 59-vuotiaana ruuhkavuosia!
Olen tytär, vaimo, äiti, mommi, sisko ja vielä mukana nykyajan myllertävässä työelämässä.
Nuorena sitä jaksoi pyörittää lapsiperheen arkea kaikkineen mutta nyt vanhempana kaikki on raskaampaa.
Hoidan ja huolehdin 91-vuotiaan isän asioita ja vierailen hoivakodissa, murehdin aikuisten tyttärien asioita ja yritän tukea ja auttaa heitä (sinkku, yh-äiti), olen valmis ja haluan mielellään hoitaa vilkkaat 5 ja 6vuotiaat lapsenlapset jotka mielellään yökyläilevät, jotta yh-äiti joskus saa levätä/omaa aika.

Yritän ymmärtää ja tukea puolisoa jolla henkisesti rankkaa työpaikalla ja kaiken muun lisäksi pendelöin työpaikalle ja yritän oppia uusia asioita jotka yt:n jälkeen mullisti työn johon oli tottunut ja homma oli hanskassa. Nyt iso yritys jossa olet vain yksi monesta sadasta ja tulosta tai sapiskaa.
Mielestäni nyt on ruuhkavuodet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat