Näännytetty

Olen sisukas tyyppi. Olen koettanut auttaa itseäni monin eri keinoin parinkymmenen vuoden ajan. Uusia työpaikkoja, uusia harrastuksia, kouluttautumista, terapioita, lääkäreitä, lääkkeitä. Läheiseni ovat samaa mieltä, että olen kyllä yrittänyt. Tilanne ja olo eivät vain parane. Joinakin päivinä elämä ahdistaa niin, että oksettaa. Kaipaan pohjattomasti ystävällisyyttä, myötätuntoa, kauniita sanoja, ymmärrystä. En vähättelyä, mitätöintiä, torjumista, töykeyttä, ilkeyttä. Joskus tekisi mieli huutaa, että olkaa mulle kivoja. En tiedä, mikä minussa saa ihmisistä huonoimmat puolet esiin ja herättää heissä sisäisen ilkeilijän ja nitistäjän. Tuntuu, että en jaksa enää vastaanottaa yhtään pettymystä ja loukkausta. Olen niin täynnä sitä, että seuraava kokemus räjäyttää minut. Kuinka kukaan jaksaa tätä elämää, josta on tullut niin äärimmäisen kovaa, ankaraa ja armotonta?

• ylös 2
  • alas 3

Kommentit (1)

Vierailija

Useasti käy niin, että kun on saanut tarpeeksi ilkeilystä ja välinpitämättömyydestä, sitä alkaa näkemään ihan kaikkialla. Itse sen jo sanot ensimmäisessä lauseessa; "olen sisukas tyyppi". Niin olet ja toivon, että löydät siitä vastaisuudessakin voimaa. Kannustan sinua alkamaan kehumaan itseäsi. Seuraavan kerran kun katsot peiliin, väläytä leveä hymy ja kerro itsellesi kuinka sisukas ja hyvä tyyppi olet. Toista tätä. Itsevarmuus näkyy kauas ja hymy tarttuu ja muista että ilkeät kommentit ja vähättelyt eivät kerro mitään sinusta vaan ainoastaan niiden antajasta. Kaikki kun eivät ole niin sisukkaita kuin sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat