Siiri40v

Mulle rakkaat läheiset järjestivät ainutlaatuisen synttärilahjan. Olen pikkutytöstä saakka haaveillut lentäjän ammatista mutta se vesittyi huonoon näköön, joten valitsin toisen alan. Nyt sain 40v lahjaksi tandem- hypyn (huiiiii!!!), ja voin vakuuttaa että oli mieletön. Mutta selvisi että lentokenttä josta hyppyä ohjannut firma on aiottu sulkea. Eikä voi olla totta, itse asun Helsingin ulkopuolella enkä ole seurannut tilannetta. Surullista. Mutta kuka ikinä haluaa antaa unohtumattoman lahjan, voin suositella tandem- hyppyä. Ilmasta pk- seutu näytti aivan mielettömältä. ?

Tässä jotain infoa kentän kohtalosta. https://kuljetusnet.fi/malmin-lentokentta-yha-suomen-toiseksi-vilkkain.html

• ylös 7
  • alas 7

Kommentit (2)

TerhiSusanna

Ostettiin porukalla miehelleni sama lahja kun täytti 35v ja sai tohtorinhatun. Hyppy filmattiin ja sitä on kelattu varmaan yli 30 kertaa läheisten kanssa. Unohtumaton kokemus. Itse en uskaltaisi ikinä. Mieheni harrastaa vuorikiipeilijä joten on jo valmiiksi huimapää.

• ylös 11
  • alas 0
Tintttiliina

Annoimme veljelleni viime vuonna saman lahjan ja hän ei meinannut uskaltaa hypätä. Onneksi hyppäsi! Unohtumaton kokemus kuulemma. Minäkään en ehkä uskaltaisi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat